Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Austral po faceliftu má české ceny: Hybrid nevychází o tolik dráž než klasika

Renault Austral
Renault Austral
Renault Austral
Renault Austral
16 Fotogalerie
Ondřej Šámal
Diskuze (46)

Kompaktní SUV dostalo novou tvář po vzoru většího Renaultu Rafale či elektrického sceniku. Dvě motorizace zůstávají, ta hybridní těží z dodatečné slevy.

Nedávní modernizace Renaultu Austral se zaměřila především na design. Přední část s dříve typickými hlavními světlomety se spodní linkou nahradila konzervativnější, avšak elegantnější varianta, která se inspirovala například větším SUV Rafale či elektrickým Renaultem Scenic. Totožných změn doznal také sesterský model Espace, který je na rozdíl od australu dostupný pouze s hybridním pohonem.

Menší SUV si i po osvěžení zachovalo parádní zážehovou čtyřválcovou třináctistovku TCe s mild-hybridní výpomocí a výkonem 116 kilowattů, která se páruje výhradně s převodovkou CVT s plynule měnitelným převodovým poměrem. Zájemci o výrazněji elektrifikovaný motor pak mohou sáhnout po zmíněném hybridu, který kombinuje přeplňovaný tříválec 1.2 s trakčním elektromotorem s celkovým výkonem 147 kilowattů.

Video placeholder
Facelift Renaultu Austral • Zdroj: Renault

V rámci uvedení zmodernizovaného Renaultu Austral na český trh si tuzemské zastoupení francouzské značky pro hybrid přichystalo dodatečné zvýhodnění ve výši 25.000 Kč, takže se přibližuje na dohled třináctistovce.

Renault Austral - Ceník a technické údaje
 1.3 TCe1.2 Hybrid
MotorR4, benzin, turbo + mild-hybridR3, benzin, turbo + elektromotor
Zdvihový objem [cm3]13331199
Výkon [kW/min]116147 (systémový)
Točivý moment [N.m/min] 270205
PřevodovkaCVTmultimódová (4 + 2)
Max. rychlost [km/h]175175
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,78,4
Kombinovaná spotřeba dle WLTP [l/100 km]6,2-6,54,8
Vnější rozměry [mm]4533 x 1830 x 1645
Rozvor [mm]2667
Zavazadlový prostor [l]555-673/527-657
Evolution [Kč]717.080752.140
Techno [Kč]776.230811.290
Esprit Alpine [Kč]844.480879.540

Vedle designu se zapracovalo též na podvozku, který by měl být díky novým tlumičům pérování komfortnější, průměr kol se přitom u každé úrovně výbavy zvětšil o jeden palec.

Zdroj: Renault, video: Renault

Vstoupit do diskuze (46)