Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Mégane GrandCoupé prozrazuje české ceny. V rámci faceliftu podražil

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 8. 2. 2021 • 05:52
17
48
Zobrazit náhledy (17)
Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé

Třetí karosářské provedení Renaultu Mégane se představilo se zpožděním, ale nakonec jsme se jej dočkali. To samé teď platí i o českých cenách.

Model Renault Mégane zůstává i po faceliftu dostupný ve všech třech karosářských verzích, tedy coby hatchback, kombík a konečně sedan. Ten Francouzi označují jako Mégane GrandCoupé a nyní se dozvídáme jeho české ceny. Základ nabídky představuje litrový benzinový tříválec, jenž se ale v nabídce objeví až později.

Dnes se základní verze sice vejdou pod půlmilion, avšak dříve byl model podstatně dostupnějším zbožím. Vždyť jde o auto, které před faceliftem začínalo na částce 389.900 Kč. Dlužno připomenout, že základ tehdy tvořila slabší verze třináctistovky a vstupní výbava Life, která se již nenabízí. Při podrobném prozkoumání ceníku před a po omlazení je ale patrné, že srovnatelné verze jsou řádově o nižší desítky tisíc dražší.

Novinka nyní přijíždí se dvěma motorizacemi, pod označením TCe 140 se ukrývá přeplňovaná benzinová třináctistovka o výkonu 103 kW, jíž lze kombinovat se šestistupňovým manuálem, případně sedmistupňovým automatem EDC. Obě možnosti nabízí také dieselová alternativa s označením Blue dCi 115, což je naftová jedna-pětka s výkonem 85 kW. Samočinné převodovky jsou však k dispozici až od vyššího výbavového stupně.

video

Mégane GrandCoupé nabízí celkem dva – Zen a Intens. S výbavou Zen stojí benzinová verze 460.000 Kč, naftová je o 26.000 Kč dražší. Ta čítá 16“ ocelové disky Flexwheel, multimediální systém se sedmipalcovou obrazovkou, dvouzónovou automatickou klimatizaci, Full LED přední světlomety, zadní parkovací senzory či impulzní ovládání všech okének.

Pokud by vám to nestačilo, můžete sáhnout po výbavě Intens, která přidává 16“ kola z lehkých slitin, LED mlhovky, automatické přepínání dálkových světlometů, přední a zadní parkovací senzory, varování před opuštěním jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek, elektricky ovládaná, sklopná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, zatmavená zadní skla či hands-free kartu. Za bohatší výbavu se připlácí 45.000 Kč, dalších 52.000 Kč si musí připravit zájemci o automatickou převodovku.

Vůz si však můžete dovybavit celou řadou dalších prvků, ideálně poskládaných do jednotlivých paketů. Například balíček Winter s vyhřívaným volantem a předními sedadly stojí 8000 Kč, paket Navigace s vestavěnou navigací, větší 9,3“ obrazovkou multimédií, desetipalcovým přístrojovým štítem, head-up displejem a zadní parkovací kamerou stojí 30.000 Kč. Metalický lak přijde na 16.000 Kč, tedy pokud nechce speciální červený či bílý, který je o dva, respektive čtyři tisíce dražší. A obouvat můžete až osmnáctipalcová kola s cenou 15.000 Kč. Vyšperkovat lze vůz třeba ještě panoramatickým a elektricky otevíratelným střešním oknem za 25.000 Kč.

Renault Mégane GrandCoupé (ceny na českém trhu)
  TCe 140 Blue dCi 115
Objem [cm3] 1333 1461
Převodovka 6M (7A) 6M (7A)
Výkon [kW/min] 103/4500-6000 85/3750
Točivý moment [Nm/min] 260/1750-3500 (240/1600-3750) 270/1750
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,6 (9,8) 11,3 (11,2)
Max. rychlost [km/h] 205 190
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 5,9 (6) 4,6 (4,7)
Cena Zen [Kč] 460.000 486.000
Cena Intens [Kč] 505.000 (557.000) 531.000 (583.000)

Související články

Témata
9. 2. 2021 18:24
Re: Re: Zdražení brutální, ale...
Realni kupci manual preferuji, v cene do 600000 manual dominuje, no a v tej cene sa preda vacsina aut.
9. 2. 2021 14:32
Re: Jednou turek, vždycky turek
To předělali celou svařovnu?
9. 2. 2021 14:30
Re: Jednou turek, vždycky turek
Třeba technologie svařování je docela důležitá. Tuhost karoserie není úplná blbost.
9. 2. 2021 14:29
Re: Jednou turek, vždycky turek
Technologie svařování byla jiná u Megane generation, tam byl i jiný technický základ vozu. Meg IV je ve všech výrobních závodech stejný včetně technologie výroby.
9. 2. 2021 14:26
Re: Jednou turek, vždycky turek
Jistě, že tam Toyota montuje sedan, je to blíž na trhy sedanu. To samé platí o motorech, na východním trhu drahý hybrid na odbyt moc nepůjde. Dtto Renault. S tou technikou jste úplně vedle, je stejná.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud