Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault odmítá nařčení, že Espace 1.6 dCi má až 25x vyšší emise

Ondřej Chamilla
Diskuze (41)
Podle nedávných článků německé environmentální lobby DUH překračují emise Renaultu Espace 1.6 dCi limit daný normou Euro 6 až 25 krát. Renault však říká, že je to naprostý nesmysl.

Kauza dieselgate ovlivňuje nejen koncern Volkswagen, ale celý automobilový průmysl. Nedávno byl obviněn rovněž Renault, podle kontroverzního německého environmentálního lobby DUH a univerzity v Bernu totiž model Espace 1.6 dCi překračuje limity oxidu dusíku až 25x. Podle Renaultu je to však nesmysl.

„Měření univerzity v Bernu není v souladu s evropskými normami,“ říká automobilka. Renault rovněž dodává, že testy nejsou věrohodné, protože ADAC testoval Espace nezávisle v srpnu a vše bylo v pořádku. U jiných modelů ale motor 1.6 dCi nedopadl nejlépe, jak to tedy doopravdy je zůstává otázkou.

DUH vystoupil podobně i proti Opelu Zafira 1.6 CDTi, Opel však jeho tvrzení, že model neprojde emisními limity, rychle vyvrátil. Automobilka sama vzala vozy na několik typů testovacích válců, aby dokázala, že emise modelu jsou v pořádku.

Ondřej Chamilla
Diskuze (41)
27. 11. 2015 15:31
Re: no samozrejme
Takže hodný VW to nespravedlivě schytal na dvou kontinentech, zatímco ti zlí ostatní podvádějí snad ještě víc a prochází jim tom.

Jasně, v té Evropě a USA jsou samí blbci, zatíco ty jsi jossalito...

Ne, s demagogy se jednat nedá. Sbohem chlape, končím. Slibuji, že už na tebe nikdy nebudu reagovat a prosím, aby ses zachoval podobně.
27. 11. 2015 15:13
Re: no samozrejme
Zatímco já jsem si dovolil chtít po tobě fakta, tak ty mi tu vykládáš, jak to VW chce hodit na všechny ostatní.
I když tu máme testy nezávislých institucí, které ukazují opak, tak ty budeš furt tvrdit něco o chapadlech mocného VW, ale ani náznakem nepřipustíš, že v tomhle jsou namočení snad všichni.
Tvůj oblíbený Renult o to více, že testy jasně prokazují, že nám tu jeho modely zasírají životní prostředí reálně ještě více, než než modely koncernu VW.
Takže, buď ti jde o naše životní prostředí a reálné dopady na tvé zdraví, nebo ti jde o imaginární pojem podvodu, který se ovšem ve světle reality ukazuje jako mnohem méně škodlivý, než "čístý jak slovo boží" Renault. >:D

Plně věřím tomu, že kdybys měl na výběr ze dvou možností, z čehož by byla jednou volbou:
Život a zdraví v papírovém podvodu. a druhou;
Smrt a nemoc v pravdě bez papírového podvodu.

Ty si zajisté vybereš volbu číslo dvě! >:D :yes:
27. 11. 2015 12:43
Re: no samozrejme

Jossalito, s tebou se fakt nedá. 8-s
26. 11. 2015 20:43
Re: no samozrejme
Nebyl jsi schopen odpovědět ani na první větu. Myslím, že to názorně ilustruje tvoje "znalosti". Zbytek jen vata. :-!
26. 11. 2015 15:19
Re: no samozrejme
Ach jo. Už nevím jak to vysvětlit lépe, tak to jen zopakuji - presumce neviny. Až by (případně) byla vina prokázána, můžeme se o tom bavit. Aneb kdyby se něco takového stalo tobě osobně, tak by se ti tento tvůj přístup od jiných asi moc nelíbil.

Mezi námi, bylo zřejmé jak na začátku kauzy byla horečná snaha (hlavně v Německu) hodit to i na jiné automobilky. Pevně věřím tomu, že pokud by VW na něco takového narazil (aneb kdo si myslí, že koncern neotestoval vozy konkurence tak musí být fakt prosťáček) už to dávno všichni, patrně přes nějakou "spřátelenou" německou organizaci (ADAC?), dávno víme. To není spiklenecká teorie, takto se bude každý obrovský nadnárodní koncern při takovém průšvihu chovat.

A vůbec nevím, co to má společného s nějakým Renault klubem, koncerňáku. ;-)