Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Trucks zahájí prodej elektrických nákladních vozidel v roce 2019

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (16)
Společnost Renault Trucks zahájí v roce 2019 prodej modelové řady elektrických nákladních vozidel, určených pro provoz v městských a příměstských oblastech.

Francouzský výrobce u svých nových elektrických nákladních vozidel využije zkušeností získaných více jak desetiletým testováním elektrických vozidel v reálných podmínkách u svých zákazníků.

Společnost Renault Trucks od roku 2009 významně investuje do výzkumu a vývoje elektrických vozidel, která ve spolupráci se svými zákazníky testuje v podmínkách reálného provozu.

Testy experimentálních, 100% elektrických vozidel v segmentu 12-16 tun v reálných podmínkách – modely Speed Distribution pro společnost Guerlain, Stef pro společnost Carrefour, Nestlé a skupinu Delanchy – umožnily Renault Trucks získat nezbytné informace o jejich provozu, fungování baterií, dobíjecího zařízení a jejich údržbě.

Mimo těchto experimentálních vozidel uvedla společnost v roce 2010 na trh model Maxity Electric v provedení 4,5 t. Právě díky tomuto modelu má být nyní prodejní i servisní síť značky Renault Trucks připravena na prodej, zajištění údržby i oprav elektrických nákladních vozidel.

Renault Trucks těží nejen ze zkušeností získaných při provozu těchto vozidel a chápání potřeb trhu, ale také ze zázemí skupiny Volvo, která klade důraz na výzkum a vývoj, z jejich prověřených technologií a ze synergie mezi jednotlivými subjekty skupiny, které se podílejí na vývoji 100% elektrických vozidel, jako jsou například autobusy.

Díky tomu může značka Renault Trucks zahájit v roce 2019 prodej modelové řady elektrických vozidel, která budou pro zákazníky z hlediska nákladů efektivní. V současné době se v továrně Renault Trucks v Blanville-sur-Orne připravuje instalace montážní linky zaměřené na výrobu elektrických vozidel.

Elektromobilita je v dnešní době klíčovou strategií společnosti Renault Trucks pro udržitelný rozvoj městské dopravy. Vozidla s nulovými emisemi pomáhají zlepšovat kvalitu ovzduší v místě jejich pohybu a díky velmi tichému provozu snižují úroveň hluku, který vzniká v centrech měst při velmi silném provozu a dopravnících špičkách.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (16)
7. 2. 2018 08:52
Re: proc
tak ze to zrovna v Thajsku resi takhle neznamena ze se to neda resit i jinak, tady v Evrope se to resi nadrzi na miste kde byla puvodni naftova, bejvaj po obou stranach, na jedne nechaj tu na naftu a na druhe strane se da nadrz na LPG

ciste prakticky, nadrze na LPG maji zivotnost tusim 10 let a pak se musi nadrze menit, kazdy rok se musi na prohlidku systemu, takze co bude bezpecnejsi? system kterej se vpdostate nekontroluje a technicke na to vizualne jen kouknou jestli to nekde treba neni naskrz prorezle v podobe naftove nadrze, nebo system co musi kazdy rok projit kontrolou a po 10 letech se musi menit tak jak tak? samozrejme v CR

jinak uvadi se ze u kamionu co rocne najezdi 100 tisic km, se instalace LPG vrati za 5-6 mesicu, to ze to spedice nepouzivaj ve vetsim je spise diky tomu ze se o tom temer mezi tema lidma nevi, nevyhody na jake poukazuji u LPG u osobnich aut totiz u kamionu/nakladaku casto neplatej, neb treba do podzemnich garazi as tak casto nejezdi parkovat >:D
Avatar - Barrichello
6. 2. 2018 20:04
Re: proc
vono to nemusí být zrovna za kabinou.....

Myslíš že vozit sebou xy baterek je bezpečný?

Avatar - Blue Sun
6. 2. 2018 18:38
Re: proc
Fakt by mě zajímalo, jak moc je to bezpečné, vozit za kabinou pár desítek natlakovaných flašek hořlaviny.
6. 2. 2018 15:36
Re: proc
"na to ty tvoje EV nemají ani náhodou a ani ve vlhkém snu"

jake moje EV? to ti ta veta "ja jsem zastance vsech paliv krome dieselu" nedocvakla?

tak si ty klesajici prodeje naftaku dal uzivej kdys se ti to tak strasne libi :yes: ja si je uzivam taky :yes:
Avatar - WinDiesel
6. 2. 2018 15:10
Re: proc
No mně se na registrace dieselů v ČR taky kouká dobře:
Benzínů se prodává víc ale dieselů se prodalo jen o něco míň než v roce 2016 (v roce 2017 dosáhly diesely 2. nejlepší výsledek) - stačí se podívat na sda-cia:
57696 ks (2004) 63777 ks (2005) 72123 ks (2006) 82793 ks (2007) 77613 ks (2008) 66395 ks (2009) 77438 ks (2010) 80253 ks (2011) 82203 ks (2012) 80205 ks (2013) 91887 ks (2014) 114752 ks (2015) 128314 ks (2016) 120155 ks (2017)
na to ty tvoje EV nemají ani náhodou a ani ve vlhkém snu
>:D >:D >:D