Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Rinspeed Snap chce ohromit možností jednoduché výměny karoserie

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 10. 12. 2017
63
1
Zobrazit náhledy (63)
Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap Rinspeed Snap
Švýcarský Rinspeed již dávno neupravuje vozy značky Porsche a v posledních letech se ve spolupráci s řadou partnerských firem věnuje vývoji konceptů, jimiž naznačuje možný směr vývoje osobní dopravy.

Rinspeed se v posledních letech stále více věnuje rozvíjení myšlenek a řešení souvisejících s alternativními pohony a autonomními systémy řízení, což platí i pro nejnovější koncept této společnosti.

Snap, jehož výstavní premiéra je naplánována na lednovou Consumer Electronics Show (CES) v Las Vegas, nejspíš nikoho neuchvátí liniemi své karoserie, kterou lze jednoduše označit za krabici.

Rozhodně však tento koncept zaujme možností jednoduché výměny karoserie, i když použité řešení není zcela originální a v souvislosti s ním lze připomenout koncept AUTOnomy koncernu General Motors z roku 2002.

Snap totiž podobně jako patnáct let starý AUTOnomy využívá řešení, kdy je v podvozku umístěn kompletní pohonný systém i systémy autonomní řízení a karoserie, která je na něm uložena může být jednoduše sejmuta a nahrazena zcela jinou.

Díky tomu může být Snap čistě osobním vozidlem, v jehož interiéru se má pohodlně usadit čtveřice cestujících, jimž je k dispozici nejmodernější elektronika, která jim má zpříjemnit cestu. V případě potřeby lze karoserii pro dopravu osob vyměnit za čistě užitkovou plně odpovídající přepravovanému nákladu.

Rinspeed navrhl Snap jako plně autonomní vozidlo pro městský provoz, což znamená, že se v něm nepočítá s řidičem a podvozky s užitkovými karoseriemi se mají pohybovat po silnicích samostatně pouze pod dohledem operátora.

Koncept dlouhý 4685 mm, široký 1960 mm a vysoký 1842 mm má rozvor náprav 3250 mm a hmotnost kolem 1700 kg. Nejvyšší výkon pohonného systém, jemuž potřebnou elektrickou energii poskytují 12 kWh LiFePO4 baterie je 51 kW a Snap má mít dojezd na jedno nabití kolem 100 km. Rinspeed uvádí i nejvyšší rychlost, která má být přes 80 km/h.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - fostek
rinspeeďácký koncepty byly vždycky ulítlý
| 10. 12. 2017
ale pamatuju lepší věci, než pojízdnou hromadu tabletů
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku