Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Roztomilost, nebo kýč? Japonec neměl na své milované Lambo, tak si postavil vlastní

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 20. 5. 2020 • 10:26
18
Zobrazit náhledy (18)
Japonec neměl na své milované Lambo, tak si postavil vlastní Japonec neměl na své milované Lambo, tak si postavil vlastní Japonec neměl na své milované Lambo, tak si postavil vlastní Japonec neměl na své milované Lambo, tak si postavil vlastní Japonec neměl na své milované Lambo, tak si postavil vlastní Japonec neměl na své milované Lambo, tak si postavil vlastní Japonec neměl na své milované Lambo, tak si postavil vlastní Japonec neměl na své milované Lambo, tak si postavil vlastní Japonec neměl na své milované Lambo, tak si postavil vlastní Japonec neměl na své milované Lambo, tak si postavil vlastní Japonec neměl na své milované Lambo, tak si postavil vlastní Japonec neměl na své milované Lambo, tak si postavil vlastní Japonec neměl na své milované Lambo, tak si postavil vlastní

Miura patří k nejvyhledávanějším italským supersportům, což hodnotu těchto aut šroubuje na nesmysl. Ale co si takhle postavit jeden vlastní?

Něco takového napadlo i jednoho japonského fanouška, jenž na Instagramu vystupuje pod jménem @lanbonokin. Bez mučení přiznává, že Lamborghini Miura miluje, ale jednoduše neměl na to, aby si koupil originál. A tak místo toho postavil svou vlastní malou repliku.

Nebojte, s originálem si ji nespletete na fotkách, natožpak naživo. Úpravce totiž jako základ použil malý japonský kei car, jmenovitě Autozam AZ-1. Autozam byla odnož japonské Mazdy, která se věnovala právě stavbám těchto malých městských vozů se sportovní vizáží. Něco takového bylo v 80. letech minulého století běžné, Suzuki Cappuccino se nechalo inspirovat Viperem, Honda Beat zase model NSX.

Maličké vozítko má po úpravě dvoubarevnou střechu a zlaté prahy, oba prvky inspirované originálním Lambem. Původní vůz přišel o zadní spoiler a obouvá, podržte se, třináctipalcová kola. Největší změnou prošla příď, která teď mnohem více připomíná italský supersport, dokonce má na kapotě i jeho logo.

Ale jak už jsme říkali, narozdíl od některých jiných přestaveb tady určitě nehrozí, že byste si automobil spletli s originálem. Už kvůli tomu, že kei car by dle japonských regulí neměl být delší než 3,4 metru, což je ještě méně než maličký Fiat 500. Co na tuto roztomilost říkáte vy?

Související články

Témata

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku