Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Saab: NEVS a Dongfeng potvrzují spolupráci

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 18. 8. 2015
12
5
Zobrazit náhledy (12)
Saab Saab Saab Saab Saab Saab Saab
Společnost National Electric Vehicle Sweden, stojící za značkou Saab, oficiálně oznámila, že došlo k dohodě s čínským koncernem Dongfeng Motor Corporation.

Dohoda o strategické spolupráci byla společnostmi National Electric Vehicle Sweden (NEVS) a Dongfeng Motor Corporation podepsána 17. srpna letošního roku, ale samotná spolupráce se rozběhla již o měsíc dříve.

NEVS a Dongfeng nyní společně pracují na vývoji elektřinou poháněných vozidel. Podle nové dohody se jejich spolupráce rozšíří i na další oblasti od výroby až po servisní a prodejní síť. Očekává se, že NEVS pomůže čínské společnosti s přístupem k novým technologiím nejen z oblasti elektromobilů, zatímco Dongfeng pomůže značce Saab se vstupem na čínský trh.

NEVS má rovněž společnosti Dongfeng pomáhat s dodržováním technických specifikací a předpisů na zahraničních trzích a to včetně evropského a severoamerického trhu.

Spolupráce mezi NEVS a Dongfeng navazuje na dohodu švédské společnosti s čínskými společnostmi Tianjin Binhai Hi-tech industrial Development Area (THT) a State Research Information Technology (SRIT) z května letošního roku.

Dongfeng se tak stane třetí čínskou firmou, která se bude podílet na produkci elektromobilů značky SAAB v novém podniku, který má být postaven v Tchien-ťin a produkovat až 200.000 vozidel ročně.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Saab.....
gil54
| 18. 8. 2015
Tvé přirovnání ke Škodě kulhá minimálně na tři nohy. Škoda nebyla v době 105ek a 1203jek na slušné úrovni obecné světové techniky dané doby, myslím, že ani nikdy nevyhrála Monte Carlo absolutně (Saab 2x), po svém převzetí silným investorem postupně nechřadla až do úplného bankrotu a jako mrtvou značku jí za tři šedesát nekoupil Číňan, který ani pořádně neví, co ten Saab nakonec bude. Zatím to vypadá, že ani nebude potřebovat spalovací motory.

Nepsal jsem nic o tom, "ako to funguje", tak nechápu, proč mi sděluješ, že to tak nefunguje. Co jako?

Možná je to trošku " inak ako si myslím ", ale vím s naprostou jistotou to, že jsi vůbec nepochopil ideu mého příspěvku.
Saab.....
Joab
| 18. 8. 2015
Skoda byla Skodou, kdyz jeste vyrabela Tatru a Mustanga. Od ty doby to jde do pyce. Chce to Cinany, si vem, jak se Kia a Hyundai zvedla, co je koupil (tajne) BYD.
Avatar - Barrichello
Saab.....
Barrichello
| 18. 8. 2015
Jo ale sou rozdíly.

U tkaového MG po si tím zlepšením vůči MG před nejsem teda vůbec jistej.
Avatar - H/K_svwet
Saab.....
H/K_svwet
| 18. 8. 2015
to iste mozes povedat o skode.... ze skoda bola skodou kym este vyrabala 105ky 1203ky a podobne... ale takto to nastastie nefunguje .. ono je to trosku inak ako si myslis....
Saab.....
gil54
| 18. 8. 2015
......byl Saabem do doby, než přestal dělat dvoutakty. 96tka s V4 od Fordu už byla, jaksi, na hraně, stejně jako 99tka. Ale budiž. (Podle mého názoru.)

Potom už jen Opely v saabích kabátech (resp. GM) a pak už jen samé světlé zítřky, první dovolená v Jugoslávii, potom první dítě, ....... :-)
Je ale také pravda, že i přesto má stále tato značka po celém světě poměrně slušnou základnu "pacientů", kteří na něj nedají dopustit.

Nikdo nedokáže říct, jak to Číňan rozchodí. Třeba možná i ano. Stejně ale to bude už jiný Saab. Jako je např. jiné i MG.