Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Scania S 410: Po vlastní ose z Nizozemska do Japonska

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 5. 1. 2019
4
2
Společnost TransWeb v loňském roce zajímavým způsobem přepravila dvojici nových souprav tahačů Scania S 410 s návěsy Van Eck z Nizozemska do Japonska.

Společnost TransWeb patří přední japonské dopravce a je známá svým inovativním přístupem k poskytování svých služeb. Zároveň je silně spojena s motoristickým sportem prostřednictvím své divize, zajišťující přepravu závodních týmů.

Na podzim loňského roku na sebe tato společnost ovšem upozornila způsobem, který lze do jisté míry označit za sportovní výkon ze strany jejích řidičů. V nizozemském Beesd totiž její řidiči převzali dvě nové soupravy tahačů Scania S 410 s návěsy Van Eck, s nimiž zamířili po ose do Japonska.

Dvojice tahačů s návěsy se vydala na cestu dlouhou přes 13.000 kilometrů. Trasa vedla koncem září loňského roku z Nizozemska přes Německo, kde se mimo jiné odehrála zastávka na IAA v Hannoveru, do Litvy, Lotyšska a Ruska.

Řidiči denně absolvovali kolem 600 km, ale v některých dnech měli za sebou 800 až 900 km. V Rusku měly soupravy nepravidelné zastávky v oficiálních zastoupeních značky Scania, kde se účastnily reklamních akci.

Na samotné Rusko pak z výše zmiňovaných více než 13.000 kilometrů připadlo přes 10.000 kilometrů s cílem ve Vladivostoku, z nějž byly soupravy tahačů s návěsy přepraveny do japonského Tottori lodí. Následovalo pak ještě posledních 900 kilometrů do sídla společnosti TransWeb vzdáleného zhruba 50 kilometrů od Tokia.

Jízda tahačů s návěsy z Nizozemska do Japonska se odehrála bez technických komplikací a jejich řidiči ocenili především prostorné kabiny s pohodlnými sedadly a kvalitními odhlučněním i velmi dobrý výhled a překvapivě nízkou spotřebu paliva.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - rokyta.p
dvaja vodiči
rokyta.p
| 6. 1. 2019
Vzhledem k tomu, že za Uralem není v noci super vhodné nějak víc jezdit a AETR tam nemají, tak ti 2 řidiči tolik neudělají. Rekord s osobákem Lisabon-Magadan ve kterém se střídali 3 lidé je 9 dní. Takže kamion z Holandska až do Japonska za 7 dní by byl velmi husarský kousek. Nikolov standardní doba. Stačí sněžení, fronta na hranici, zácpa na obchvatu Moskvy a 1 defekt. Navíc ono se to trochu sčítá, 1 hod = 85 km ano, ale 10hod nemusí být zdaleka 850 km. Myslím si, že opakovaně to moc pod 14 dní být nemůže. Což je ale relativně slušné i tak.
dvaja vodiči
jupo74
| 5. 1. 2019
v tíme to dajú za 7 dní v pohode. Takže pri dobrej sieti ciest sa dá tovar z Holandska dopraviť do Japonska zhruba za týždeň. Kam sa na to hrabú lode a vlaky.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku