Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEAT Toledo: Sériové dvojče Rapidu oficiálně

David Bureš
Diskuze (166)
Oproti v Ženevě představenému konceptu se sériové Toledo, nikoliv překvapivě, prakticky nezměnilo.

Na internetu se objevily první fotografie sériového provedení SEATu Toledo, bratra Škody Rapid, který se bude po boku modelu české značky vyrábět v Mladé Boleslavi. Oficiální výstavní premiéra auta má proběhnout na podzimním autosalonu v Paříži.

Nabídka motorů má zpočátku čítat čtyři benzinové agregáty a jeden turbodiesel. Ze zážehových jednotek to bude tříválec 1,2 HTP s 55 kW, čtyřválec 1,2 TSI ve verzích s 63, a 77 kW a vrcholné 1,4 TSI s výkonem 90 kW. Vznětový motor bude zatím pouze jeden – 1,6 TDI se 77 kW, od příštího roku jej však doplní slabší varianta s 66 kW.

K vybraným pohonným jednotkám bude možné přiobjednat sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku.

Vzhled automobilu se oproti studii nijak výrazně nezměnil. Vždyť už při pohledu na koncept bylo patrné, že sériová verze se bude lišit jen v maličkostech. Poupravená je maska chladiče, kola jsou menší, lehce pozměněn byl i zadní nárazník.

Uvnitř pak jsou použity jiné materiály a odlišná barevná kombinace. Ve výsledku tak kabina působí konzervativnějším dojmem.

Podle dostupných informací bude Toledo nabízeno ve dvou stupních výbavy – Reference a Style. Základem bude Reference se šesti airbagy, systémem Isofix, centrálním zamykáním, přípravou pro rádio nebo elektrickým stahováním předních oken.

Style přidá elektrické ovládání zpětných zrcátek, rádio s CD přehrávačem, klimatizaci, palubní počítač, elektrické stahovaní zadních oken, 16palcová hliníková kola, mlhovky s funkcí přisvěcování do zatáček nebo kožený věnec multifunkčního volantu a hlavici řadicí páky ze stejného materiálu.

Koncept představený letos v Ženevě byl dlouhý 4,48 metru, jeho rozvor náprav činil 2,60 metru, jeho zavazadelník pak nabízel objem 500 litrů. Těmito parametry by se mělo chlubit i sériové Toledo.

David Bureš
Diskuze (166)
19. 6. 2012 11:18
Re: Krásnější než Rapid!
100 lidí, 100 chutí... Teď když je už i Rapid oficiálně představen, tak se mi líbí víc než Toledo... Každý ať si vybere podle sebe, ale pokud bude základní cena 299 tis., s motorem 1,2 HTP a s výbavou "holátko", tak jak to škoda umí, tak nevidím důvod, proč o těchto autech vůbec uvažovat...
Avatar - Andromeda
19. 6. 2012 00:05
Re: Opravdu dotažená unifikace
Ádo, že máš sklony k nošení uniformy začíná být víc než jasné :-! a Ty přece koncern , tzn. i ty zmrdyekonomy velebíš, tak nepaštikuj a drž basu - jak tady hýkáš pod jinými , je to o prodejích, ne ???
Avatar - Andromeda
19. 6. 2012 00:00
Re: Kladivo na AR
Vzhledem k tomu, že ekonomické problémy se kupodivu dají také vyrobit ( nějak mi schází zmínky o tom, že i Německo a spol. jsou na tom zle - není to tak dlouho, co se to jako krátká noticka objevovalo ), počkej, až seratingovky s chutí zakousnou do Německa, Anglie ( tam je na huntě skoro třetina průmyslu ) atd...V ten moment jsem zvědav, kdo nebude onou sociálně slabší vrstvou... Kdo vlastně problémy dle zaručeně objektivních ratingovek nemá ??? ;-\
Avatar - Andromeda
18. 6. 2012 23:52
Re: vnitřek velice nápaditý :)))
Ádo, nevím o jaké vrstevníky jde...A pokud by sdíleli stejné symptomy, jsou to kluci ze stejného oddělení - nic víc... Ty jsi tu svoji přímo fyzickou nenávist dotáhl opravdu do konce ...
18. 6. 2012 22:19
Re: vnitřek velice nápaditý :)))
Pohoj si daj ty, lebo reagujes ani netusis na co, a co tomu predchadza.
Cestinu napodobnujem len preto, ze baranko sa tu vyznal ako z duse nenavidi Slovakov, jemu sa zrejme slovencina nepaci.
Tak sa chod ventilovat inde, nez aby si skakal in medias res, ok?