Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Šíleně drahé BMW 323i E30 z roku 1985. Neujelo skoro nic

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 13. 10. 2017
13
10
Zobrazit náhledy (13)
BMW 323i BMW 323i BMW 323i BMW 323i BMW 323i BMW 323i BMW 323i BMW 323i
BMW řady 3 generace E30 se dnes v dobrém stavu, rozumějme nenapadeno vyznavači tuningu, hledá poměrně špatně. Německý eBay ovšem dokazuje, že lze i dnes narazit na vůz, který je doslova jako nový.

BMW 323i je dnes vnímáno, jako jedna z řady verzí generace E30, v níž hrají u fanoušků značky prim všechny tehdejší verze modelu M3 nebo alespoň 325i. V době své výroby v letech 1982 až 1985 přitom právě toto provedení představovalo vrchol nabídky. Model M3 dorazil v roce 1986 a 325i byl uveden o rok dříve jako přímý nástupce 323i.

Na německém eBay je nabízeno BMW 323i modelového roku 1985, jenž byl jeho poslední, v naprosto excelentním stavu, který jen umocňuje počitadlo kilometrů, na němž je jen 260 km. Tento počet ujetých kilometrů pak mají dokazovat dokumenty, které budou k vozu dodány.

Pohled na fotografie naznačují, že dvoudveřová karoserie vozu nemá snad jedinou vadu v podobě nějakých škrábanců nebo dokonce promáčklin. Stejná situace je pak i pod kapotou a v interiéru, v němž vedle příplatkových sedadel Recaro či pro BMW osmdesátých let typické provedení palubní desky zaujme i původní autorádio s přehrávačem kazet, nad nimž zamáčkne slzu nejeden milovník starých časů.

Pokud se vrátíme pod kapotu, tak tam je uložen řadový šestiválec M20B23 o objemu 2316 cm3 se vstřikováním palive LE-Jetronic, který v modelovém roce 1985 disponoval nejvyšším výkonem 110 kW (150 k) při 6000 min-1 a točivým momentem 205 n.m při 4000 min-1. Tyto hodnoty mířila na kola zadní nápravy prostřednictvím pětistupňové manuální převodovky Getrag 260.

BMW 323i v provedení pro rok 1985 mělo zvládnout akceleraci z 0 na 100 km/h za 9,0 s a jeho maximální rychlost se měla pohybovat okolo 204 km/h.

Exemplář, který je nabízen k prodeji prostřednictvím eBay za částku 69.900 eur (zhruba 1.820.000 Kč), se vedle svého výjimečného stavu či nabízených jízdních výkonů může pochlubit i na svou dobu bohatou příplatkovou výbavou, zahrnující mimo již zmiňovaných sedadel Recaro a rádia i sportovní kožený volant, výklopná zadní boční okna nebo přední a zadní spoiler.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Ubohe auto
| 15. 10. 2017
Do šrotu :-( :-( , říká ti něco slovo veterán? Klidně si ho postavit jen do garáže a za pěkného počasí se s ním vyjet. >:-[] >:-[] V dnešní době jde občas potkat rarity ty Škoda 1000 MBX, které nadšenci dávali pomalu dohromady z hromady šrotu klidně i rok, dva. Jsou to hezké kousky. A ty bys takovou krásu nechal sešrotovat 8-s 8-s .
Avatar - pratel
Ubohe auto
| 14. 10. 2017
Toper, blb si a blbom aj zostanes... Co tak potom s takymi 50 rocnymi "rakvami" ako Ferrari 250 GTO alebo Lamborghini Miura? V dnesnych crashtestoch 0 bodov, tak podla tvojej filozofie sup s nimi do srotu? Citas to ty vole vobec po sebe, co za koko tiny tu vypisujes? Dusis v sebe nenavist voci BMW, lebo nanho nemas alebo neznasas premiu? Mimochodom radsej by som sa vozil v 25 rocnej W140-ke ako v nejakom sucasnom Quorise, K900 a podobnych kompilatoch. Toper - "vykvet" slovenskeho naroda... :-(
Avatar - speedfred
Ubohe auto
| 14. 10. 2017
pol roka dozadu si jazdil ešte s Feliciou a aké to bolo super auto,zrazu ti už ide aj bezpečnosť.
S takýmto auto sa chodí na zrazy a nie do obchodu po rožky.

Ja by som radšej bral ale plasťáka E30 to sa mi páči viac.
převodovka
| 14. 10. 2017
Ne ne, měla ji i 323i... :-!
Ubohe auto
| 14. 10. 2017
Bože, to jsou názory, nechápu, proč se tady vůbec k tak nádhernéjmu yongtimeru vyjadřuješ! Ty si fakt myslíš, že si tento skvost někdo koupí na denní ježdění? >:D
Tak si raděj kup tu Dacii a buď na vrcholu blaha! >:D >:D >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku