Škoda Auto hlásí změny ve vedení
S platností od 1. září 2012 přebírá Dr. Frank Welsch v představenstvu společnosti Škoda Auto odpovědnost za oblast „Technický vývoj“. Nahradí ve funkci Dr. Eckharda Scholze, který převezme vedení značky Volkswagen Užitková vozidla.
Dále od 1. září 2012 převezme Werner Eichhorn v představenstvu společnosti Škoda Auto odpovědnost za oblast „Prodej a marketing“. Nahradí ve funkci Jürgena Stackmanna, který přebírá vedení marketingu koncernu Volkswagen a zároveň vedení marketingu značky Volkswagen v centrále koncernu ve Wolfsburgu.
Dr. Frank Welsch byl v posledním období odpovědný za oblast vývoje karosérií značky Volkswagen. Tento technik a inženýr zahájil svoji kariéru v oblasti výzkumu a vývoje koncernu Volkswagen v roce 1994. Jeho profesní dráha jej zavedla mimo jiné i do společnosti Shanghai Volkswagen v Číně, kde vedl útvar vývoje produktů.
Oblast Technického vývoje přejímá od Dr. Eckharda Scholze, který se jako šéf vývoje podílel na největší modelové ofenzívě v dějinách značky Škoda. Za jeho působení byla mimo jiné rozšířená modelová paleta o nové vozy Škoda Citigo a Škoda Rapid.
Začátkem dalšího roku bude následovat další milník v historii značky - představení nové generace modelu Škoda Octavia. Automobilka Škoda u modelové ofenzívy sází na nový design a zavádí nová měřítka z hlediska prostornosti, funkcionality a poměru ceny a hodnoty svých vozů. V nejbližších letech chce Škoda představovat každých šest měsíců nový model automobilu.
Werner Eichhorn vedl v poslední době oblast prodeje a marketingu značky Volkswagen v Německu. Tento odborník v oblasti odbytu zahájil svoji profesní dráhu před 31 lety v oblasti prodeje koncernu Volkswagen. Zastával různé pozice v oblasti odbytu značek Volkswagen a Audi, kromě jiného působil i jako výkonný ředitel divize Audi v podniku FAW-VW v Číně.
Oblast přebírá od Jürgena Stackmanna, který se ve společnosti Škoda podílel na vypracování a realizaci Růstové strategie Škoda. Pod vedením Jürgena Stackmanna byla mimo jiné přepracována vizuální prezentace značky, a to od nového firemního loga až po vzhled prodejních míst.