Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Auto hlásí změny ve vedení

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (6)
Členy představenstva společnosti Škoda Auto se od září stanou Dr. Frank Welsch a Werner Eichhorn, kteří budou zodpovědní za oblasti vývoje a prodeje a marketingu.

S platností od 1. září 2012 přebírá Dr. Frank Welsch v představenstvu společnosti Škoda Auto odpovědnost za oblast „Technický vývoj“. Nahradí ve funkci Dr. Eckharda Scholze, který převezme vedení značky Volkswagen Užitková vozidla.

Dále od 1. září 2012 převezme Werner Eichhorn v představenstvu společnosti Škoda Auto odpovědnost za oblast „Prodej a marketing“. Nahradí ve funkci Jürgena Stackmanna, který přebírá vedení marketingu koncernu Volkswagen a zároveň vedení marketingu značky Volkswagen v centrále koncernu ve Wolfsburgu.

Dr. Frank Welsch byl v posledním období odpovědný za oblast vývoje karosérií značky Volkswagen. Tento technik a inženýr zahájil svoji kariéru v oblasti výzkumu a vývoje koncernu Volkswagen v roce 1994. Jeho profesní dráha jej zavedla mimo jiné i do společnosti Shanghai Volkswagen v Číně, kde vedl útvar vývoje produktů.

Oblast Technického vývoje přejímá od Dr. Eckharda Scholze, který se jako šéf vývoje podílel na největší modelové ofenzívě v dějinách značky Škoda. Za jeho působení byla mimo jiné rozšířená modelová paleta o nové vozy Škoda Citigo a Škoda Rapid.

Začátkem dalšího roku bude následovat další milník v historii značky - představení nové generace modelu Škoda Octavia. Automobilka Škoda u modelové ofenzívy sází na nový design a zavádí nová měřítka z hlediska prostornosti, funkcionality a poměru ceny a hodnoty svých vozů. V nejbližších letech chce Škoda představovat každých šest měsíců nový model automobilu.

Werner Eichhorn vedl v poslední době oblast prodeje a marketingu značky Volkswagen v Německu. Tento odborník v oblasti odbytu zahájil svoji profesní dráhu před 31 lety v oblasti prodeje koncernu Volkswagen. Zastával různé pozice v oblasti odbytu značek Volkswagen a Audi, kromě jiného působil i jako výkonný ředitel divize Audi v podniku FAW-VW v Číně.

Oblast přebírá od Jürgena Stackmanna, který se ve společnosti Škoda podílel na vypracování a realizaci Růstové strategie Škoda. Pod vedením Jürgena Stackmanna byla mimo jiné přepracována vizuální prezentace značky, a to od nového firemního loga až po vzhled prodejních míst.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (6)
4. 6. 2012 22:15
Re: Co se dá dělat, když....
Neskutečný.. já s tebou úplně souhlasím :-)
4. 6. 2012 20:17
Re: Co se dá dělat, když....
Je úplne jedno, či sú vo vedení Češi alebo Nemci - Škoda má svoje postavenie, úlohy a mantinely v rámci koncernu, a inak to proste byť nemôže. Od schopností vedenia závisí prosperita, ale ťažko veľké zmeny v modelovej ponuke, výbavách či iným veciach, ktoré sa tu riešia.
4. 6. 2012 15:40
Co se dá dělat, když....
ti nejgeniálnější manažeři automobilového průmyslu holt pořád jen a jen píšou na AUTO.cz, tak se nedivme, že nevděčné posty výkonných top manažerů v Autoškoda musí převzít Němci. Nakonec, oni (a nejen v MB) najdou dost českých řitolezců, kteří si pak svoje komplexy méněcenosti pouze dokážou vylejvat v anonymních diskuzích všude možně. A najde-li se Čech, který by měl ambice (založené na reálných předpokladech a schopnostech) se prosadit, ti samí řiťolezci budou první, kteří začnou ječet na straně jedné a našeptávat a udávat na straně druhé jen, aby mu ten vzestup za každou cenu znemožnili.

No a nakonec, vedou ti Němci škodovku tak špatně?
4. 6. 2012 13:40
Kdepak ty cizku .. misto mas!?
Ano Skoda nam pripravila opet zmeny! A jak jinak nez ze ryze ceskou firmu povedou zase ..... nemci! Bravo skooooda! >:D
4. 6. 2012 13:38
Re: Hlavně, aby z toho nevznikla nějaká další zrůda typu Rum
Ado moc casto se s tebou souhlasit neda tentokrate ovsem :yes: