Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Enyaq iV odhaluje první cenu. Startuje lehce nad milionem

David Bureš David Bureš 1. 9. 2020 • 05:03
76
187
Zobrazit náhledy (76)
Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV

Základní verze Škody Enyaq iV pro český trh se jmenuje 60 a kombinuje zadní elektromotor o výkonu 132 kW s bateriemi s kapacitou 62 kWh.

Škoda Enyaq iV, první elektrické SUV mladoboleslavské značky nové generace, se dnes oficiálně představilo světu. Spolu s tím odhalilo i první českou cenu. Základní model bude na českém trhu začínat na částce 1.059.900 Kč. Předobjednávky na vůz značka začne přijímat ve čtvrtek 3. září.

Online z místa: Sledujte zákulisí světové premiéry na našem Instagramu @auto.cz, máme pro vás spoustu příspěvků a stories!

Základní cenovka tudíž zhruba odpovídá Škodě Kodiaq s turbodieselem 2.0 TDI (140 kW) v kombinaci s pohonem všech kol a převodovkou DSG. Ceny takového derivátu startují na částce 1.082.900 Kč.

Základní cena se týká varianty nazvané 60, která kombinuje zadní elektromotor o výkonu 132 kW a akumulátorem s kapacitou 62 kWh. V základu přitom mimo jiné dostanete třízónovou automatickou klimatizaci, multifunkční kožený volant, bezklíčové zamykání, DAB tuner, SmartLink, LED hlavní světlomety a možnost rychlodobíjení až do 50 kW. Dále také parkovací senzory, zadní parkovací kameru nebo vyhřívaný volant.

Na vybraných trzích bude však k dispozici i varianta 50 se slabším elektrickým motorem o výkonu 110 kW a bateriemi s 55kWh kapacitou. Určena je však primárně pro odbytiště s velkými aglomeracemi, kde dojezd nehraje tak důležitou roli.

V době premiéry ale bude hrát prim úvodní edice Founders Edition, jejíž výroba bude limitována pouze na 1.895 vozů, na počest roku založení mladoboleslavské automobilky. V tuto chvíli však není jasné, jak velká část této produkce bude lokalizována pro český trh.

video

Enyaq iV z edice Founders Edition se na první pohled odliší jinak tvarovaným nárazníkem a standardně dodávanou maskou Crystal Face s osvětlenými lištami. Chybět nebude ani blíže nespecifikovaná bohatá výbava. Uvnitř každopádně tyto vozy ozdobí plaketa s pořadovým číslem na multifunkčním koženém volantu, kterou vyrábí český sklářský podnik Preciosa.

Začátek prodeje vozů Enyaq iV z exkluzivní edice Founders Edition je plánován na jaro 2021.

Nabídka Škody Enyaq iV se pak bude v průběhu doby postupně rozšiřovat. Vedle „šedesátkové“ varianty dorazí také 80, s výkonem 150 kW a bateriemi s kapacitou 82 kWh. Dostupná navíc bude i s pohonem všech kol, u tzv. 80X doplní zadní 150kW elektromotor ještě přední, s výkonem až 75 kW. Celkový výkon tohoto ústrojí má pak činit 195 kW. Vrcholem nabídky pak bude Škody Enyaq RS iV s kombinovaným výkonem 225 kW. Zhruba za půl roku pak bude debutovat i druhá karosářská verze SUV kupé.

Související články

Témata
7. 9. 2020 10:32
Re: Tak toto je po dlouhé době...
Musis porovnavat s lidrem trhu.

Navic hmotnost je u EV jeste dulezitejsi nez u bezneho auta (ikdyz zere, benzinka je vsude a nadrz na 900km neni problem).

Tesla Model 3 je 1730-1840kg a to neni maly rozdil.

Zvlast kdyz bude za podobny penize a nabiji se 3x rychleji.

2t ma az Tesla Model Y s nejvetsi baterkou a dvema motory (0-100 za 4,8s)
5. 9. 2020 14:27
Cena 80 kWh?
Kolik myslíte že bude stát ta s dojezdem 500 km? tak 1.500.000? :-)
Avatar - reign88
3. 9. 2020 08:47
Buduci sluzobak?
V Q2 2021 mam narok na novy skuzobak. Budem musiet velmi zvazit, ci to nerisknem a nepojdem do Enyaq.

Hlavne vsak pockam na realne skusenosti s dojazdom a ci ma tiez Enyaq problemy so software ako Octavia.
Avatar - Emel
3. 9. 2020 08:10
Re: Konkurence......
Zato vedle je cena za 80 verzi... 1,19. Se 125kW nabíjením a 82kWh... To jsme pořád 100t pod Mustangem se 115 a 75.
Avatar - Jaros71
2. 9. 2020 23:50
Re: Škoda Titaniq
:-) :D

A ten obří tablet při faceliftu zvětší a můžou ho dát doprostřed předního okna.. :-[]

Stejně každej furt čučí do mobilu nebo tabletu... :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud