Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda nechala nahlédnout do interiéru Kodiaqu RS. Rychlé SUV zaujme sedačkami

David Bureš David Bureš 25. 9. 2018
37
81
Zobrazit náhledy (37)
Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS
Odhalování vrcholné verze Kodiaqu pokračuje. Naposledy mladoboleslavská automobilka nechala nahlédnout do jeho interiéru.

Škoda letos konečně pracuje na rozšíření své nabídky sportovně laděných aut s logem RS v názvu, Octavii RS na trhu doplní Kodiaq RS. Automobilka už ho postupně, detail po detailu odhaluje. Naposledy jsme se tak dozvěděli, jak bude vypadat interiér tohoto nejrychlejšího sedmimístného SUV na Severní smyčce Nürburgringu.

Důležitým prvkem kabiny nejsportovnějšího Kodiaqu budou sedadla. Už v základu dostanete sportovní sedačky s integrovanými opěrkami hlavy, které budou čalouněny materiálem alcantara, známým ze sportovních nebo závodních aut. Černé čalounění přitom oživí prošívání v kontrastní červené, v neobvyklém károvém vzoru Diamond Cross.

Boky sedadel budou obšity kůží v barvě karbonu, zatímco červený steh se objeví také na loketní opěrce nebo na volantu. Právě sportovní multifunkční volant s logem RS bude dalším důležitým prvkem auta. Palubní desku zase ozdobí dekor evokující karbonová vlákna.

Až sedmimístný Kodiaq RS navíc využije digitální přístrojový štít s novým grafickým režimem, který zdůrazní otáčkoměr. Grafika s karbonovým pozadím využije i tachometr s digitálními číslovkami.

Před premiérou Kodiaqu RS na letošním pařížském autosalonu, tak už o novince víme dost informací. O pohon se postará dvakrát přeplňovaný vznětový čtyřválec 2.0 TDI o výkonu 176 kW a točivém momentu 500 N.m, který bude spárovaný s pohonem všech kol a sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG. K dispozici bude také adaptivní podvozek.

Od ostatních variant Kodiaqu se provedení RS samozřejmě odliší také svým vzhledem, který Škoda zatím naznačila prostřednictvím zveřejněných nákresů. Kola budou standardně dvacetipalcová, za nimi se budou rýsovat červeně lakované brzdové třmeny, zatímco jiné detaily (jako střešní ližiny nebo rámy oken) budou leskle černé. Vpředu i vzadu se objeví výraznější nárazník, světlomety budou standardně full-LED. Specialitou bude i nové logo RS.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - _Karel_
Vážně?
_Karel_
| 26. 9. 2018
Další Hyundai boy? :-)
Avatar - white label
Laufy...
white label
| 26. 9. 2018
Mám v garáži benzín i naftu (obě turba s přímým vstřikem ze stejné doby) a mám to úplně stejně jako Karel, na dieselu výfuk (zevnitř!) čistý jako alabastr a na koncovce benzínu (zevnitř a na dolním okraji) saze.
Laufy...
Nagano
| 26. 9. 2018
Tak pokud ti DPF vydrželo 260 000km tak ti gratuluju. Většině moderních aut tolik km rozhodně nevydrží a bohužel v ČR je spousta aut co to vůbec neřeší a nebo výměnu řeší vykucháním jak píšeš...
Mě nafta nesmí do baráku, takže já problém s kucháním DPF nemám...
Avatar - _Karel_
Laufy...
_Karel_
| 26. 9. 2018
Tam odkud pochazim maji auta uz par let povinne DPF. Takze i me tdi z 2012 s najetymi 260tkm ma vyfuky stale ciste. U vas je zrejme kuchate?
Vážně?
Kopynator
| 26. 9. 2018
Vážně? to už není jak vychválit škodovku, tak se začne psát o opěrkách na sedadlech? Mě to už přijde opravdu k smíchu, co Vám? O tom, že se za x let nikam neposunuli se nepíše nikde, zajímalo by mě proč? Vás ne?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku