Škoda Service Challenge 2015: Nejlepší servisní tým je opět z Rumunska
Dobrou automobilku nedělají pouze povedené produkty, ale také kvalitní poprodejní služby, kvalifikovaný servis a proškolený personál. Toho si je automobilka Škoda vědoma, a tak již pátým rokem připravuje pro ty nejlepší ze svých zaměstnanců soutěž, která má dále zlepšovat úroveň těchto mechaniků. Účastníci mezinárodního klání budou své vědomosti a zkušenosti předávat dále, aby zajistili odbornost servisů Škoda.
Kategorií, ve kterých odborníci z celého světa včetně Číny, Indie či Ruska soutěžili, je celkem šest – lakýrník, servisní poradce, servisní technik, vedoucí skladu, reprezentant importéra a celkově nejlepší tým. Účastníci Škoda Sevice Challenge měli kromě soutěže i bohatý kulturní program, vše se odehrávalo v Plzni, letošním evropském městě kultury, takže nechyběla třeba návštěva pivovaru, zámku Švihov a vyzkoušet si všichni mohli i Škody Octavia RS a Superb na letišti Líně.
Slavnostní vyhlášení výsledků se pak konalo v plzeňské Měšťanské besedě, kam jsme byli rovněž přizváni. Zde panovala velice přátelská nálada, úspěchy byly náležitě oslavovány a ověnčeny hlasitým potleskem. Hned v první kategorii se štěstí usmálo i na domácí účastníky, nejlepším lakýrníkem Škoda pro tento rok se stal Čech Miroslav Strejc. Žádný jiný z českých zástupců již na nejvyšší stupně bohužel nedosáhl.
Mezi servisními techniky byl v náročném praktickém i písemném testu nejlepší Dennis Lindblom ze Švédska. I králem mezi vedoucími skladu se pro tento rok stal Evropan, a to Bernd Koch z Německa. Kategorii servisní poradce pak dominoval Maďar Balázs Berta. Nejlepším reprezentantem importéra Škoda pro tento rok je Andres Ligi z Estonska. Zapomínat však nesmíme ani na úspěch celého týmu, který dokáže nabídnout komplexní služby na nejvyšší úrovni. V tomto ohledu putuje prvenství opět do Rumunska, jehož zástupci zvládli teoretické a praktické zkoušky nejlépe.
Vítězové klání si odnesli nejen trofej a diplom, ale také poukaz na zájezd dle vlastního výběru a další hodnotné ceny. Již nyní se pomalu začíná připravovat další ročník, organizátoři chtějí vytvořit opět o něco náročnější úkoly, aby si účastníci odnesli co nejvíce zkušeností, které budou předávat dále.