Škoda v dubnu 2011 prodala 78 tisíc aut (meziročně +23,7 %)
Škoda v dubnu 2011 dodala zákazníkům 78.200 vozů. Oproti stejnému měsíci předchozího roku jde o nárůst o 23,7 % (duben 2010: 63.200 vozů). Český výrobce automobilů tak dosáhl nejlepšího dubnového výsledku prodeje ve své historii.
Kumulativně prodala Škoda za první čtyři měsíce roku 295.300 vozů (leden - duben 2010: 242.100 vozů). To odpovídá to nárůstu o 22 %.
Na domácím trhu v České republice prodala Škoda v prvních čtyřech měsících roku 2011 více než 19.000 vozů.
Velkých přírůstků dosáhla značka v dubnu na trzích střední a východní Evropy. V Rumunsku se prodeje zvýšily o 20,9 %, v Polsku o 15,6 % a na Ukrajině o 81,5 %.
V západní Evropě rostly prodeje oproti předchozímu roku o 9,6 % na 32.100 vozů. Mimořádný růst zaznamenaly dodávky do Nizozemska (+83,3 %) a do Belgie (+26,8 %). Ve Švýcarsku vzrostl prodej o 6,4 %. Ve Finsku zaznamenala značka nárůst o 17,6 %. Ve Švédsku a v Norsku činil nárůst vždy více než 3 %.
S růstem o 40,5 % a 5.900 prodanými vozy dosáhla Škoda v Rusku nejlepšího měsíčního prodejního výsledku všech dob.
Druhý nejlepší měsíc všech dob dosáhla značka v Číně. Dodávky zde v dubnu vzrostly o 66,2 % na 20.100 jednotek (duben 2010: 12.100 vozů). Nejžádanějšími modely na čínském trhu byly Octavia (+ 123,3%) a Superb (+ 43,3%).
Také v Indii šla čísla znovu prudce nahoru, s 2.200 vozy jsou o 71,7 % nad stejným měsícem předchozího roku. Fabia přidala na subkontinentu o 160 %.
Také další jednotlivé neevropské trhy se rozvíjely v dubnu velmi pozitivně: přispěly k tomu zejména Turecko (+ 64,7%), Izrael (+ 75,9%) a Austrálie (+ 89,2%).
Dodávky zákazníkům v dubnu 2011 (srovnání s dubnem 2010): Octavia (34.500 vozů/+ 37,4 %), Fabia (23.100 vozů/+ 20,1 %), Superb (10.700 vozů/+ 26,0 %), Yeti (5.800 vozů/+ 33,1 %), Roomster (2.900 vozů/+ 13,6 %).