Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Vision 7S v sériové podobě. Bude velké SUV vypadat takto?

Jan Zajíc
Diskuze (12)

Škoda chce do roku 2026 představit trojici nových elektromobilů. Bude mezi nimi také rodinné SUV, na jehož příjezd česká automobilka láká konceptem Vision 7S.

Vision 7S Škoda odhalila na konci srpna jako vizi sedmimístného elektrického SUV, které mělo ukázat hlavní prvky nového designového jazyka mladoboleslavské značky. Auto zaujalo také délkou přesahující pět metrů, pokud bychom ho srovnali s produkčními modely, pak zjistíme, že v tomto ohledu výrazně překonává také až sedmimístný Kodiaq - ten je dlouhý 4697 mm.

Video se připravuje ...

Kromě rodinného SUV elektrická ofenzíva zahrnuje ještě městský crossover a kompaktní "es-ú-vé". Očekává se, že největší z chystaných elektromobilů, tedy produkční verzi konceptu Vision 7S by Škoda měla představit ve druhé polovině roku 2025, v roce 2026 by se novinka měla objevit u prodejců.

Přestože do příjezdu sériové Škody Vision 7S zbývá ještě několik let, můžeme díky studii už nyní odhadovat, jak bude elektrické rodinné SUV vypadat. Krátce po premiéře konceptu jsme to ostatně zkusili.

Nyní se odlišná vize produkční podoby Škody Vision 7S objevila na webu Kolesa. Návrh samozřejmě zřetelně vychází z designové studie, je ovšem poněkud "civilnější". Všimnout si můžeme tradičněji tvarovaného předního nárazníku, vůz má standardní vnější zpětná zrcátka, nemá tak výrazné prolisy ve spodní části dveří, dveře jsou pochopitelně standardní s klasickým způsobem otevírání, změnily se také sloupky. Pohled na zadní partie bohužel vize nenabízí.

Zůstala pro nový designový jazyk charakteristická příď s novým uspořádáním světlometů, mezi moderní prvky patří zapuštěné kliky.

Líbilo by se vám, kdyby produkční Škoda Vision 7S vypadala takto?

Jan Zajíc
Diskuze (12)

Doporučujeme

Avatar - wakantanka
12. 10. 2022 20:30
Re: Re: Re: Ďalšia ťažkotonážna obluda
Ono popravde ani kórejské duo od Hyundai/Kia nie je z najnižších, len to celkom dobre maskujú. EQS mi tiež neprišlo nejaké vysoké keď stálo vedľa na križovatke. Čo do priestoru vzadu to neviem posúdiť, sedel som len v Leafe II a tam to bolo v pohode.
12. 10. 2022 17:58
Re: Ďalšia ťažkotonážna obluda
Tak to sa pletieš, 650 tis. bola normálna cena za slušne vybavenú Octaviu, len pár rokov dozadu. Čo stojí dnes, je výsledkom niečej cielenej činnosti, nie normálneho trhu. A čítam tu stále, že el. pohon je oveľa jednoduchší, lacnejší a cena bateriek neustále klesá.
12. 10. 2022 17:55
Re: Ďalšia ťažkotonážna obluda
O to ide - v dôsledku typu pohonu to bude obézna obluda s váhou malého nákladiaku.
Ekológia jak prasa za kamarátsku cenu dvoch-troch obyčajných áut.
Avatar - Barry Lyndon
12. 10. 2022 12:11
Re: Re: Ďalšia ťažkotonážna obluda
Tesla má jednak velice malou světlou výšku a prý i absurdně málo místa na zadních sedadlech ve svislém směru (nevím, neseděl jsem tam, ale je to logické, když tam není vybrání v baterii ala Porsche). Na druhou stranu uznávám, že Tesle se stvořit sedan s baterií v podlaze podařilo a ostatním ne. Netuším jestli jsou baterie Tesly nižší..., ale třeba VW z toho zatím vyleze vždy přinelepším crossover...
Avatar - wakantanka
12. 10. 2022 08:17
Re: Re: Ďalšia ťažkotonážna obluda
Hm, Tesly 3 či S nemajú baterky v podlahe? Nemám pocit že sú kvôli tomu vysoké ako Crosovery či SUV. Keď sa chce a vie tak sa dá. S cenou súhlas, za 650 tak skoro auto veľkosti Octavie tak skoro nebude ak niekedy vôbec.