Spy photos: Audi Q5 - poslední sada špionážních fotografií
Nové Audi Q5 bude tvořit střed řady SUV s písmenem Q v názvu. Jeho hnací ústrojí je typickým zástupcem konstrukční filozofie Audi, motor je uložen vpředu podélně, standardem je pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem TorSen, který standardně posílá 40 % hnací síly na přední a 60 % na zadní kola. O poznání kompaktnější automobil (délka cca 4,75 m) bude mít agilnější chování na silnicích než poněkud neohrabané Q7. Uvnitř je místo pro pět cestujících.
Výroba se rozběhne, na rozdíl od bratislavské Q7, přímo v Ingolstadtu, kde automobilka investovala přes 300 milionů euro a zajistila tak práci 1700 pracovníkům.
Nový model se na evropský trh dostane během roku 2008 s podvozkovou platformou sdílenou s kupé A5 a novým Audi A4. Podobná by měla být také skladba motorů. Vše je tedy připraveno k přijetí řadových čtyřválců TDI i vidlicových šestiválců TDI a FSI. Místo prý je i na vrcholnou verzi s motorem 4,2 V8.