Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Nový Renault Laguna jako kombi i limuzína

Ondřej Láník
Diskuze (65)
Příští rok na podzim představí Renault zcela novou Lagunu. Třetí generace by se měla vymanit ze začarovaného kruhu kvalitativních problémů a stát se rovnocenným soupeřem Volkswagenů Passat a Fordů Mondeo.

První generace Laguny se představila již v roce 1993 jako nástupce modelu Renault 21, druhé vydání v roce 2000 přineslo svěží vítr do designu Renaultu, ale přestože zejména vznětové motory dnes patří ke špičce v rámci evropské nabídky, konkurence nabízí po všech stránkách vyváženější automobily.

Nový model vyvíjený pod kódovým označením X91 je třetí generací, která se poprvé představí zřejmě až na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu. O 10 centimetrů delší karoserie bude k dispozici pravděpodobně opět jako liftback a jako kombi Grandtour, navíc je v plánech Reanultu také kupé.

Motorová nabídka bude začínat výkonem 85 kW a končit 180 kW z vidlicového šestiválce 3,5 l, který důvěrně znají majitelé Nissanu 350Z a někteří řidiči Renaultů Vel Satis a Espace.

Ondřej Láník
Diskuze (65)
Avatar - Ghostyx
2. 12. 2006 00:37
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
S tou Koreou celkem souhlasim, ale nemyslim si, ze by Evropa obzvlaste tapala naopak si myslim, ze stale udava jasny smer a ton minimalne v designu a vsichni ostatni pouze kopiruji... Renault je v tomto smeru v poslednich letech prukopnikem, i kdyz podle meho nazoru si stale hleda svoji spolecnou masku, kterou jini jiz nasli... A mozna taky ne, mozna je to zamer mit skoro kazde auto s malinko odlisnou maskou (kdo vi?) a tim se odlisovat od vsech ostatnich. V poslednich letech se dle meho nazoru probouzi Citroen, jeho C6 je naprosto uzasne auto (videl jsem ho v realu), krome te palubky, ktera ponekud zaostava za zbytkem... Dale bych rekl, ze napreduje i Peugeot, ktery vsadil vse na sokovou terapii siroke (zraloci) tlamy, ktera se nekomu nelibi, ale me se celkem libi. Krasna auta delaji ted u Alfy, jejich 159 a hlavne Brerra je naprosto dokonala... Nepodcenoval bych ani Volvo jejich nova chladna S80 je dokonala a C30 bude taky. Mne osobne se jeste velmi libi novy VW Passat Variant a Audi A6 Avant a myslim, ze tyto 2 kombiky jsou vubec nejhezci kombiky na trhu a samozrejme Bawa rady 5, 6, ktera jsou naprosto dokonala... Bohuzel 3 sedan se dle meho nazoru jaksi nepovedla, ale u noveho Bawa 3 Coupe se Bangle poucil a upravil ty nevkusne zadni partie sedanu... A to ani nemluvim o Mercedesu nebo italskych nebo nemeckych supersportech, ktere dle meho nazoru bezpodminecne udavaji ton pro vsechny. Japonci jsou dobri a hodne se snazi, ale tem autum jakoby stale neco chybelo viz. nova Honda Legend. Snad jenom ten jejich ufoidni Civic se celkem povedl, protoze je natolik odlisny od vseho ostatniho, ze to skutecne byla trefa do cerneho. O amicich se nema cenu bavit, protoze ty jejich kary jsou krome toho jejich domaciho trhu, jinde celkem neprodejne... A tak bych mohl pokracovat... Proste Evropa je co do poctu kreativity u jednotlivych evropskych znacek dle meho nazoru stale na technologickem vrcholu... :-!
Avatar - Ghostyx
1. 12. 2006 23:36
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
OZZY jako vzdy souhlas... Napsals to hezky a je v tom kus pravdy. :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ghostyx
1. 12. 2006 23:34
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Souhlas Humberte... :yes:
1. 12. 2006 14:05
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
BX byl nahrazen Xantii, tedy stredni trida. Jeste pred BX byl GS - ten neni videt moc casto, ale snad ma take koule (u nej uz bych vahal se zarazenim do stredni)
30. 11. 2006 23:13
Re: Pějme píseň dokola, la la la..
Já to beru tak, že spolehlivost už může jít jen nahoru(vůči ostatním značkám). :-) Ikdyž v to nevěřím. Také mi to, jako zákazníkovi, dává výhodu, že můžu být jen mile překvapen. Mně vadí současná automobilová unifikace. Že každá automobilka chce mít v nabídce modely od všeho. Sdílení podvozků, motorů, dílů. Mohl bych ukázat do všech stran, ale jako příklad použiju můj oblíbený Citroën. PSA chybí SUV (offroad). Tak se spojí Mitsu a na společné plošině tu jsou 3 auta ;-\ . Renault a Nissan jsou na tom dost podobně. Přece když budu chtít SUV, tak vezmu to Mitsu, Nissan. Nebo dnešní móda tvrdých podvozků. Chci-li pohodlné auto, musím minimálně do vyšší střední. Nižší modely Citroënu nikdy nebyly vzducholodě (hydro-pneu), ale byly měkké a dnes C4, C3? Takže já bych naději v spojování se nepřeceňoval, má to své proti.