Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Opel Insignia ST 2013

Diskuze (8)
Omlazení vzhledu po čtyřech letech bude méně výrazné, než se očekávalo. Opel u Insignie jen sladí detaily s novějšími modely.

Opel sází na postupný vývoj, a tak Insginia působí na trhu už čtvrtým rokem bez viditelných vzhledových změn. Místo toho se postupně zavádí nové motory nebo loni místo očekávaného faceliftu nové barevné kombinace a designy kol.

Skutečný facelift ale přijde, na přelomu let 2012 a 2013, tedy přesně ke čtyřletému výročí Insignie. Zásadní změny se nečekají, Opel lehce upraví masku chladiče, přední světla, mlhovky a zadní světla – vše ve stylu čerstvě faceliftované Astry. Vzadu by mohly stávající žárovky ustoupit moderní diodové technice.

Očekává se i mírné snížení kombinované spotřeby a nová elektronika, například přepracovaný navigační systém.

Jedna věc je jistá. Dříve se předpokládalo, že Insignia dostane zcela novou příď ve stylu elektromobilu Ampera. Špionážní fotky ale nic takového nenasvědčují, styl s bumerangy kolem předních světel zůstane vyhrazen jen Ampeře a MPV Zafira.

Diskuze (8)
Avatar - Uhlik
6. 3. 2013 16:11
Re: Design je to poslední
Kvalita spracovania minimalne v prvych rokoch nebola uplne taka, aku by si cakal... 90% Insignii vrzalo, niektore viac, niektore menej.

NIekto si to ani nevsimne, niekomu to vadi... Ja som si to vsimol, dealer mi ponukol ze to spravi, ale ja som sa na to vykaslal, lebo sa to prejavuje len ked stlacam interier, co teda samozrejme nikdy nerobim :-) alebo ked trafim naozaj peknu jamu...

U niekoho to ale mohlo byt horsie/lepsie a ked to nie je nikto schopny a ochotny opravit, tak je to problem, nebudeme sa tvarit ze nie.
11. 8. 2012 22:50
Re: Design je to poslední
Odpověď je jednoduchá, proč by se zákazník se statisícovými ztrátami měl zbavovat něčeho, co má takové problémy, za který nemůže zákazník, ale výrobce a potažmo dealer a ti oba (nejen dealer, ale i importér Opel) se k žádnému korektnímu přístupu a definitivnímu řešení nikdy neměli. Nejde jen o servis, jde i o to, jak se choval Opel jako takový (viz zákaznické centrum, opel assistance atd., popsáno v recenzi). O jediný špatný kus bohužel nejde, je to problém více Insignií (neříkám rozhodně že všech), ale to není ani tak podstatné. A věřte, že se mi to lehce neříká, protože to auto se mi pořád líbí a od začátku to byla srdcovka. Jde o to, že pokud člověk, ať si koupí od Opelu cokoliv, může v případě jakýchkoliv problémů čekat takový postup, tak by měl mít dostatek informací předem o tom, jak to u nich může vypadat, aby se mohl rozhodnout nejen podle pěkně vypadajících reklam. Proto ty odkazy - rozhodně to má svůj důvod a nejde o nějaký rozmar jak od malého dítěte, jak píšeš. V Německu by se nad tím nikdo nepozastavoval, proto tam také mají úplně jiný přístup k zákazníkům, jenže tady v ČR si dovolí vůči zákazníkovi cokoliv, protože Češi přeci budou držet pusu, a proto jsme také pro Opel zřejmě přiřazeni k východnímu trhu a ne k západnímu.
11. 8. 2012 09:07
Re: Design je to poslední
Já nejsem zarytý Opelista, jsem víceméně pro každou značku. Jen to jakým způsobem tady nadhazuješ stále stejný odkaz mi přijde tak trochu.. jako od malého dítěte.

Já se tě tedy znovu ptám, pokud máš s Insignií takové problémy, proč jí neprodáš a nepořídíš něco jiného? Spíš bych nadhodil odkaz na špatného prodejce a jeho servis, než na chybu Insignie - holt špatný kus.
10. 8. 2012 23:05
Re: Design je to poslední
ještě že máme svobodu slova a každý si může prezentovat svoje názory :-) Podle zpráv co dostávám, a těch je mnohem víc, než jen viditelných reakcí na FB, tak těch, co mají přesně stejný problém s Opelem a s Insignií jako já, je mnohem víc. Možná pokud bych v době rozhodnutí koupit si toto auto narazil v nějaké diskusi na podobně upřímnou veřejnou výpověď, tak jsem si mohl ušetřit spoustu problémů, takže pokud to nějakému zarytému Opelistovi vadí, tak to přeskakujte.
Avatar - Bubáq
10. 8. 2012 21:38
Jen probůh žádné bumerangy!
Zdá se, že se vydali správnou cestou. Design opravdu nepotřebuje změny, pokud to tak chce současná doba, pak světla vpředu a vzadu se změnit (k lepšímu?) mohou. Bumerangy jsou dost trapné, při pohledu zepředu auto (Zafira) vypadá, jako když zaléhá "na břicho". Howg!