Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki Ignis odhaluje české ceny. Stačí vám 300.000 Kč, bohatší výbava však není o moc dražší

Stanislav Kolman
Diskuze (21)

Ignis Hybrid se nám oficiálně představil v březnu a nyní odhaluje české ceny všech nabízených verzí.

Modernizaci Suzuki Ignis jsme vám představili už začátkem března. Poznáte ji například díky nové masce chladiče, pozměněným nárazníkům či lehce přepracovanému interiéru s novým přístrojovým štítem. Změny to jsou decentní, malé japonské SUV ale vlastně ani více nepotřebovalo.

Podstatnější zásah se odehrál v útrobách. Tam se totiž nachází vylepšená verze mildhybridního pohonu, který se v modelu Ignis nabízí již od podzimu, nyní ale prošel dalšími inovacemi. Dvanáctistovku DualJet (K12D) s elektrickým variabilním časováním ventilů VVT a variabilní olejovou pumpou doplňuje inovované ústrojí s lithium-iontovou baterií, jejíž kapacita vzrostla z 3 na 10 Ah.

Systém tak zvládá pracovat s větší porcí energie, jíž získal rekuperací během brzdění a opětovně ji využívá jako pomoc při akceleraci. Hodnota výkonu je 61 kW a fandy určitě potěší, že vedle standardní předokolky lze s pětistupňovým manuálem pořídit i pohon všech kol. Samočinná převodovka CVT je k dispozici pouze v nejvyšší výbavě a čtyřkolku neumí.

Video se připravuje ...

Ignis přijíždí na český trh ve třech výbavových liniích. Základem je Comfort, jenž po akční slevě (platí do podzimu letošního roku) vyjde na sympatických 298.900 Kč. Za tuto cenu dostanete mildhybrid s manuálem a pohonem předních kol, což je pro verzi Comfort jediná dostupná varianta. Výbava zahrnuje klimatizaci, elektrické stahování oken, LED světla vpředu i vzadu či digitální příjem rádia.

Pro náročnější je připraveno provedení Premium, které stojí 323.900 Kč (za čtyřkolku se připlácí 54.000 Kč) a součástí je multimediální systém s parkovací kamerou, vyhřívání předních sedadel, variabilní zadní sedadla, litá kola či střešní ližiny. Se čtyřkolkou dostanete navíc asistent sjíždění svahů a stabilizační systém pro jízdu v terénu.

Komu by i tohle přišlo málo, ten může zvolit nejvyšší provedení Elegance. To stojí v základu 363.900 Kč, se čtyřkolkou 417.900 Kč a zájemce o CVT si musí připravit 422.900 Kč. Jak už jsme avizovali, s automatem přicházíte o možnost pohonu všech kol. Elegance obohacuje standardní výbavu o bezklíčový vstup a startování tlačítkem, automatickou klimatizaci, varování před opuštěním jízdního pruhu, sledování únavy řidiče a automatické nouzové brzdění.

Stanislav Kolman
Diskuze (21)

Doporučujeme

Avatar - twistedTSD
20. 6. 2020 17:40
Re: Micro Suzuki
Ignis má něco do sebe, je to třídní unikát a ve čtyřkolce je to schopnější SUV než kdejaký Karoq.
19. 6. 2020 21:47
Re: Micro Suzuki
Přesně tak. Swift je za podobný peníze a Vitara je jen o 100k výše a je to výrazně použitelnější auto, tj srovnání s VW je nesmysl ;-)
19. 6. 2020 11:09
Re: Micro Suzuki
tak ale Swift stoji skoro rovnako, zato omnoho sirsi, lepsie jazdi a tiez ma vysoky posed, cize ak niekto vyslovene neche svojske mikroSUV tak predsa len ten swift sa zda byt lepsia volba.
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2020 10:30
Re: Ignis
No i za chování naší ekonomiky za krize https://www.novinky.cz/…a-svete-40327185 + https://www.irozhlas.cz/…y_2005201953_ada může samozřejmě ten kdo dávný roky před ní vládnul. A z kdysi dávno nadějných 22-23 kč fixace pro přechod na euro sme se dostali do dnešní 26-27 reality s výhledem na možný pokles na 28 = tak jo za to nemůže moje ani tvoje babička = ale ANO ta rsp. ty vlády

Intervence proti tržnímu kurzu ze strany ČNB v hodnotě 2 bilionů s tím nemaj přecenic společnýho. Teď je tržní realita = výhled možná až 28,50 = než sme vsadili na populistickou ANO politiku = byla realita fixace 22-23. Šli jsme cestou vlastní měny + populismu = no a třeba jednou přejdeme na euro = zase za 32 kč/€ :-!
19. 6. 2020 10:16
Re: Micro Suzuki
Túto logiku som nikdy nepochopil. Prečo by si niekto kupoval Up, keď môže došetriť na Golfa alebo ideálne Passata. :D