Suzuki začalo na italském trhu prodávat model Swift v provedení Outdoor. Jeho doménou je oplastovaná karoserie a pohon všech kol.
Nejbližší soupeř Swiftu Outdoor pochází z Itálie – je jím Fiat Panda 4x4. To Škoda Fabia Scout a Volkswagen CrossPolo mají Swiftu sice velikostně blíže, také se chlubí terénním vzhledem, nemají však poháněná všechna kola.
Swift Outdoor vychází ze Swiftu 4x4 s pohonem všech kol. Proti němu se liší lehce oplastovanou karoserií. Plast se objevuje na předním i zadním nárazníku, na bočních prazích a kolem výřezů blatníků.
Doporučujeme: Suzuki Swift 1,2 VVT 4x4 - Čtyři v záběru
Část přídě je začerněna, na plastových lištách na boku auta je vyobrazen nápis 4x4. Celek pak doplňují 16palcová kola z lehkých slitin.
Technika zůstala shodná s verzí 4x4. Pod kapotou pracuje benzinový čtyřválec 1,2 VVT o výkonu 69 kW a točivém momentu 118 Nm. Ten spolupracuje s pětistupňovým manuálem.
Připojení zadní nápravy je u tohoto auta zajišťováno viskózní spojkou, která však ke své činnosti potřebuje prokluz předních kol.
Zatím není jasné, zda se Swift Outdoor bude prodávat i mimo Itálii. Automobilka totiž tímto vozem oslavuje třicet let od uvedení značky na italském trhu.
Zákazníci z Apeninského poloostrova za terénního sviště ve výbavovém stupni GL zaplatí 16.616 eur (cca 412.000 Kč). Lépe vybavený Top je přijde na 17.524 eur (asi 435.000 korun). Oproti Swiftu 4x4 se jedná o příplatek 1.200 eur.