Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Také Renault Mégane GrandCoupé se dočkal faceliftu. Novým základem je tříválec

David Bureš David Bureš 29. 10. 2020 • 01:44
17
45
Zobrazit náhledy (17)
Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé Renault Mégane GrandCoupé

Mégane GrandCoupé prošel po vzoru ostatních karosářských verzí tohoto kompaktu modernizací. Zásadní změny najdeme hlavně v útrobách.

Renault Mégane se již na začátku roku představil v modernizované podobě, která mezitím dorazila i na český trh. Inovovaný kompakt se ale dosud prezentoval jen ve formě hatchbacku a kombíku, až se začalo spekulovat o tom, zda bude pokračovat také odvozený sedan. Pokračovat bude, jen se jeho facelift představuje až nyní.

Modernizovaný Mégane GrandCoupé tak přebírá stylistické prvky dříve inovovaných karosářských variant. Změny najdeme hlavně v přední části, kde jsou vedle přepracovaného nárazníku a upravené masky nově standardem diodové světlomety. Větrné deflektory před předními koly pak zlepšují aerodynamiku, zatímco kliky dveří kvůli stylu mohou být nově osvětlené. Nová jsou rovněž kola, o velikosti až 18 palců.

Výraznější proměnou prošla kabina automobilu. Je tu nový digitální přístrojový štít, který v závislosti na verzi má úhlopříčku 7 nebo 10,2 palce, který doplňuje nová obrazovka nového multimediálního systému Easy Link. Ten se inspiroval grafikou chytrých telefonů, navíc umožňuje jejich spárování pomocí Android Auto nebo Aple CarPlay. Středový panel navíc upravily i jiné ovladače ventilace s chromovaným zdobením.

Modernizace pak nezapomněla ani na motory, které se přizpůsobily nejnovějším emisním pravidlům Euro 6D-full. Základem je tudíž nově benzinový tříválec 1.0 TCe o výkonu 85 kW, který střídá stejně výkonný čtyřválec 1.3 TCe. Třináctistovka s filtrem pevných částic však zůstává ve verzi se 103 kW, kterou je možné kombinovat s šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Stejnou možnost nadále nabízí i turbodiesel 1.5 Blue dCi (85 kW).

Na rozdíl od hatchbacku a kombi tudíž minimálně prozatím nebude pro sedan dostupný plug-in hybrid. To souvisí se zacílením sedanu primárně pro východní trhy.

V duchu doby se zapracovalo také na asistenčních systémech. Adaptivní tempomat dostal funkci stop & go, nechybí tu ani hlídání mrtvého úhlu při couvání nebo automatická brzdná funkce s rozpoznáváním chodců.

Renault Mégane sedan, u nás prodávaný s přídomkem GrandCoupé, se i na dále bude primárně prodávat ve východní Evropě a v severní Africe. I na dále ho tak najdeme v české nebo slovenské nabídce. Naopak v Německu nebo domovské Francii se v Turecku vyráběný Mégane GrandCoupé nenabízí.

video

Témata
30. 10. 2020 14:43
Re: ___
Já si myslel na kombi 1,3 160, GT line, manuál + nějaké extras. Před zdražením cca 540, se smlouváním cca 490-500.
Dnes mi k tomu manuál nedají, automat je pro mě mínus. Pokud ale hypoteticky odečtu cenu toho automatu, jsem cca na 650 (Počítám ceníkovou slevu 45). Po smlouvání cca 600-610. Za to mi ty LEDky fakt nestojí!

A to se bavíme o kombi C segmentu s kvalitním, ale stále "normálním" mainstreamovým motorem a vlečkou. Žádné 1.6 TCe 200 a 4 control... O GT220 minulé generace se spoustou prvků (podvozek, zavěšení, motor) vycházejících z RS nemluvě...Za půl mega...
Takže jo, je to drahé a jo, já prostě tolik peněz za takové auto nedám. Jsem majitel již druhého Meganu, teď po pěti letech půjde dál, ještě nadávno jsem měl jasno o jeho nástupci, ale tohle ne.
Já totiž neteoretizuji, já řeším vlastní garáž. Za své vlastní peníze. Které vydělávám prací. Jestli ty nad nějakými 100+ tisíci jsi schopen mávnout rukou, gratuluji. Doufám, že to máš tak i v případě že jde o tvoje vlastní peníze.

Ps.: A to jsem jim byl ochoten odpustit i ten "krám" 1.2 TCe. Žere mi to litr oleje na cca 1500 km.

Pps.: FoFo 1,0 mHEV, 155 hp, STline - 539 tis před smlováním (a vím, že u Fordu to srazit jde). Howgh

Ppps.: Brát za příklad Škodu s jejich způsobem cenotvorby (dáme úplně nesmyslné ceny, brutálně zlevníme fleetů a pak to nějakému hejlovi prodáme v rámci Škoda+) je pěkná pra... podpásovka.
30. 10. 2020 14:17
Re: ___
Ne, to prostě není pravda.
30. 10. 2020 12:20
Re: Nový cíl Evropy
Vieš, donedávna som si myslel, že IQ v záporných číslach neexistuje, ale presvedčil si ma o opaku. ;-)
Avatar - rohYpnol
30. 10. 2020 11:11
Re: Vyšší ceny
Zcela přesně!
Avatar - rohYpnol
30. 10. 2020 10:53
Re: Nový cíl Evropy
Spojit slova IQ a minus dokazuje co máš v hlavě.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud