Takhle se prezentuje značka 21. století. Cupra má virtuální platformu a chystá TV show
Cupra jakožto mladá značka sází na rozsáhlou digitalizaci. Spouští digitální platformu, u níž počítá nejen s prezentací svých aut, ale také třeba nabídnutím streamování koncertů.
Značka Cupra je opravdu mladý projekt, který vznikl teprve v roce 2018. Je tedy opravdu dílem 21. století a chce se tak i prezentovat. Proto sesterská značka Seatu vyplňující mezeru mezi mainstreamem a prémií spustila unikátní digitální platformu Cupra e-Garage, v níž ukazuje, jak má automobilová značka fungovat v dnešním moderním světě.
Pokud chce firma prorazit, musí zaujmout a přesně to chce Cupra dělat, poskytovat svým zákazníkům unikátní zážitky. Nabízet je chce nejen svými sportovně laděnými vozy, ale právě také digitální platformou Cupra e-Garage. Ta se má stát novou formou prezentace, pomocí níž se mohou fanoušci i zákazníci značky potkávat a sledovat aktuální dění.
Online platforma, vyvinutá společně s barcelonským specialistou na multimediální komunikaci Mediapro Group a její společností Visyon pro inovativní služby, je virtuálním prostorem, v němž si uživatelé mohou vytvořit svého vlastního avatara a vstupovat do interakce s ostatními lidmi pomocí hlasového spojení nebo chatu.
Uživatelé mohou v prostředí virtuálně umístěném na poloostrově Formentor, který dal jméno jednomu z modelů značky, libovolně prozkoumávat modely Cupra, stejně jako objevovat lifestylové kolekce i veškeré další obsahy týkající se značky. Navíc je tu rovněž prostor pro online živé prezentace, pomocí nichž se Cupra chce prezentovat i do budoucna.
Platformu Cupra již využila pro školení prodejních specialistů Cupra Master. Na jednom místě se tak mohlo virtuálně sejít na 600 osob z 35 zemí, což se nadmíru hodilo v době ztíženého cestování po světě.
Do budoucna ale má Cupra ještě větší plány. Dokonce chystá též streamovací službu pro živé přenosy koncertů, na níž budou moci milovníci hudby vstupovat do interakce se svými oblíbenými umělci a užívat si exkluzivní příspěvky. Ba co víc, Cupra bude rovněž koproducentem televizního seriálu zaměřeného na vysokovýkonné automobily.
„Cupra je moderní značkou vytvořenou v 21. století a jako domorodec v digitálním světě se snaží využívat technologie k tomu, aby se lidé a emoce stali centrem její strategie. Cílem je vytvořit z této platformy místo pro setkávání fanoušků značky Cupra, takže v budoucnosti bude přístupná pro všechny naše zákazníky z celého světa,“ popisuje záměr projektu Antonino Labate, ředitel pro strategii, obchodní rozvoj a provozní činnosti značky Cupra, který se už přímo podílel na jejím vzniku.