Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tata v Ženevě 2005

Ondřej Láník Ondřej Láník 10. 3. 2005
4
Indická automobilka, která v minulém roce oslavila padesátileté výročí výroby automobilů, v minulém roce vstoupila se svými akciemi na newyorskou burzu a převzala pod svá křídla korejského výrobce nákladních automobilů Daewoo Commercial Vehicle Company.

Svou příslušnost k světové autoprodukci dokazuje Tata pravidelnou účastí na ženevském autosalonu. V Británii znají zákazníci malý hatchback Indica pod jménem CityRover a v budoucnu se možná dočkáme dalších překvapení.

Xover

Letos Tata přivezla do Ženevy studii velkoprostorového vozu Xover. 4,85 m dlouhá karosérie s rozvorem 2,85 m pojme čtyři až sedm cestujících a má být poháněna motorem z nové řady motorů vlastní konstrukce, které již budou plnit i emisní normu Euro IV (dosud nejvýše Euro III).

Jak už název napovídá nejde o typické MPV, ale o crossover, s prvky lehkého SUV. Sedmnáctipalcová kola proto nemají příliš nízkoprofilové pneumatiky zřejmě kvůli snazšímu a bezpečnějšímu zdolávání terénních nerovností a zachování vysoké míry komfortu. Tomu je podřízena také výbava interiéru s individuálně nastavitelnou klimatizací pro jednotlivé pasažéry, všestranně nastavitelnými sedadly, navigačním systémem. O zábavu se stará palubní DVD přehrávač a hi-fi soustava.

Design pochází z Itálie, kde pro indickou společnost pracovala karosárna IDEA.


Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly