Tata v Ženevě 2005
Svou příslušnost k světové autoprodukci dokazuje Tata pravidelnou účastí na ženevském autosalonu. V Británii znají zákazníci malý hatchback Indica pod jménem CityRover a v budoucnu se možná dočkáme dalších překvapení.
Xover
Letos Tata přivezla do Ženevy studii velkoprostorového vozu Xover. 4,85 m dlouhá karosérie s rozvorem 2,85 m pojme čtyři až sedm cestujících a má být poháněna motorem z nové řady motorů vlastní konstrukce, které již budou plnit i emisní normu Euro IV (dosud nejvýše Euro III).
Jak už název napovídá nejde o typické MPV, ale o crossover, s prvky lehkého SUV. Sedmnáctipalcová kola proto nemají příliš nízkoprofilové pneumatiky zřejmě kvůli snazšímu a bezpečnějšímu zdolávání terénních nerovností a zachování vysoké míry komfortu. Tomu je podřízena také výbava interiéru s individuálně nastavitelnou klimatizací pro jednotlivé pasažéry, všestranně nastavitelnými sedadly, navigačním systémem. O zábavu se stará palubní DVD přehrávač a hi-fi soustava.
Design pochází z Itálie, kde pro indickou společnost pracovala karosárna IDEA.