Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota C-HR je tu v modernizovaném balení. Vylepšený hybrid doplnil druhý

David Bureš
Diskuze (1)

Kompaktní crossover od Toyoty poprvé nabídne výběr mezi dvěma verzemi hybridního pohonu.

Toyota C-HR vtrhla na český trh v roce 2016 ve velkém stylu. Kontroverzní design evokující kupé si našel své zastánce a tento kompaktní crossover se stal rychle populárním. Také na českém trhu patří mezi nejžádanější auta své kategorie. Po třech letech je ale čas na facelift a ten Toyota představuje právě nyní.

Jelikož je Toyota velký propagátor hybridního pohonu, není tak velkým překvapením, že hlavní změny souvisí právě s ním. C-HR se po vzoru Corolly poprvé dočkala nabídnutí dvou druhů hybridního pohonu, které byly převzaty právě z tohoto kompaktního modelu.

Dosavadní hybridní osmnáctistovku tak nově doplňuje hybridní dvoulitr, který poskytuje nejvyšší výkon 135 kW (o tři kW více než v Corolle). Ke změnám ale došlo i na jedna osmičce, která nicméně pořád nabízí 90 kW.

Dvoulitrové provedení se dočkalo též nové konstrukce odpružení, díky níž má C-HR poskytnout vyšší pohodlí při jízdě. Zároveň si však má uchovat své vynikající jízdní schopnosti. Všechna provedení navíc využívají modernizovaný paket opatření ke snížení hluku, vibrací a chvění.

Konstrukční změny doplňuje také inovovaný vzhled. V jeho případě návrháři věnovali nemalou pozornost přední i zadní partii ve snaze o určité zjemnění. Přepracovány byly hlavní světlomety i koncová světla, které těží z techniky LED. Vpředu jsou světla denního svícení a ukazatele směru sloučeny do jediného zdroje, tvořícího hladkou linku nad dálkovými světly, zatímco koncová světla propojuje leskle černý spoiler.

Uvnitř je novinkou multimediální systém, který podporuje funkce Apple CarPlay a Android Auto pro integraci chytrých telefonů. Nově podporuje také aktualizaci map na dálku (OTA – Over the Air), aby měli zákazníci vždy k dispozici nejnovější verzi navigace.

David Bureš
Diskuze (1)
2. 10. 2019 00:32
Správný krok
Tak nám C-HR konečně dospěla a bude mít výkon i odpovídající odhlučnění na dálnici. Ten dvoulitr bude konečně důstojná motorizace, která C-HR tak chyběla. Infotainment byl taky slabota, takže dobře, že už bude jiný s podporou Carplay. Ačkoliv ten ošklivý plastový rámeček s čínskýma digitálkama tam asi zůstane...

Ta vylepšení jsou přesně mínusy, které jsem tady uváděl ve svojí recenzi před rokem, tak se tohle hezky čte :)

Jinak z těch obrázků se mi to ale zvenku moc nelíbí, ale nevím zda to nejsou nějaké nákresy než fotky...

Jinak to srovnání ve fotogalerii je trochu mylné, sronáváte tam verzi se základními žárovkami, v testu už jste s lepšími světly měli zde https://www.auto.cz/…elkem-husta-kara?…

Jsem zvědavý na reálné svezení a porovnání :)