Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Velké americké autosalony očekávají výrazně nižší zájem automobilek

17. 11. 2008 • 22:27
132
1
Zobrazit náhledy (132)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Ekonomická krize v USA snižuje zájem médií i veřejnosti o automobilové novinky, a proto automobilky omezují účast na velkých amerických autosalonech.

Největší americký automobilový koncern General Motors odvolal svoji účast na Los Angeles Auto Show, která začíná už 21. listopadu. Mluvčí GM tento krok odůvodnil soustředěním zájmu médií na opatření, která projednává americký kongres v souvislosti s hospodářskou krizí. Automobilové novinky se tak stávají okrajovým tématem a GM proto nevidí v prezentaci na autosalonu v Los Angeles smysl.

Ještě větší škrty čekají lednový autosalon v Detroitu. Účast na největší americké automobilové výstavě už odřekly značky Ferrari, Land Rover, Rolls-Royce a Suzuki. Všechny čtyři automobilky tvrdí, že tento způsob oslovování zákazníků po finanční stránce nedává smysl. Obzvlášť zajímavě působí prohlášení ředitele severoamerické pobočky Rolls-Royce, že vystavování na autosalonech je doslova „drahé“.

Na straně návštěvnosti organizátoři autosalonu v Los Angeles očekávají pokles o 20 %, detroitský autosalon předpokládá o 25 % méně návštěvníků než bylo letos. Podobné potíže s největší pravděpodobností postihnou také další velké americké autosalony v Chicagu a New Yorku.

Související články

Témata
17. 11. 2008 02:01
Dobre uz raz bolo...
... a casy su zle. Skoda, prevelka skoda pre cely automobilovy priemysel a vsetkych, co ziju autami :-( :'-(