Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen ID.5 přijíždí do českých showroomů. Za kolik koupíte nové SUV-kupé?

David Bureš
Diskuze (155)

Nové SUV-kupé s elektrickým pohonem pořídíte ve třech výkonových verzích. Všechny se spoléhají na baterie s využitelnou kapacitou 77 kWh.

Volkswagen rozšiřuje svoji řadu elektrických modelů rodiny ID. o SUV-kupé. Jmenuje se ID.5, je postaveno na bázi již nabízeného modelu ID.4 a chce hrát roli vrcholu nabídky této řady. První kusy již stojí v showroomech značky.

Spolu s tím dovozce zveřejňuje také české ceny. Začínají na částce 1.311.900 Kč za verzi Pro s jedním elektromotorem u zadní nápravy o výkonu 128 kW a bateriemi s využitelnou kapacitou 77 kWh.

Dále je tu také Pro Performance se zadním elektromotorem o výkonu 150 kW, a to za 1.352.900 korun. Vrcholem nabídky je pak GTX za 1.513.900 korun, s dvěma elektromotory o kombinovaném výkonu 220 kW pro zajištění pohonu všech kol. I tato dvě provedení využívají akumulátor s využitelnou kapacitou 77 kWh.

„ID.5 rozšiřuje rodinu ID. o další model, který vhodně doplňuje bestseller ID.3 a globální vůz ID.4. S modelem ID.5 nabízíme našim náročným zákazníkům opravdu exkluzivní elektromobil s karoserií SUV kupé,“ říká o příchodu novinky Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika, která automobily značky VW do Česka dováží.

Výbava základní varianty Pro zahrnuje mimo jiné 19“ kola z lehké slitiny, LED světlomety s automatickou regulací, zadní LED svítilny, adaptivní tempomat, navigaci s 10“ displejem nebo parkovací senzory vpředu a vzadu. Dále nechybí ani dekorační osvětlení s výběrem 10 barev světla, třízónová automatická klimatizace, tepelné čerpadlo, vyhřívané sklo čelního okna nebo senzor deště.

Verze GTX se odlišuje například 20“ koly z lehké slitiny, inteligentními světlomety LED Matrix a 30 barvami dekoračního osvětlení interiéru.

Součástí sériové výbavy všech variant jsou také nabíjecí kabely pro domácí zásuvku (230 V) a pro veřejné nabíjecí stanice (Mennekes 2). Sadu akumulátorů lze nabíjet výkonem až 11 kW v případě střídavého proudu, resp. až 135 kW při použití stejnosměrného proudu.

David Bureš
Diskuze (155)

Doporučujeme

Avatar - Emel
17. 12. 2021 12:56
Re: Začínají na částce 1.311.900 ,- kč
Jo, to je přesně to co jsem myslel - jádro obecně ano, ale ne za cenu, že vytvoříme černou díru na peníze v projektu, který nebude mít konce.
Rusové - nojo, kdyby se Rusko chovalo jako civilizovaná země, tak by to byla asi docela dobrá varianta... ale nechová. Sankce budou vždycky bolet obě strany, to se nedá nic dělat.
Avatar - Barrichello
17. 12. 2021 10:53
Re: Pokrok jako u televizorů
žádný pokles ceny nikde není, ZOE za 800 s tagickým výsldkem crahtestů není pokrokr, ale tragédie.

Nebo Dacia s jízdmí parametry 22 let staré Fabie 1 1,9 SDI :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
17. 12. 2021 10:50
Re: Začínají na částce 1.311.900 ,- kč
Dyt říkám, Frantíci sou 100 let za opicema, jejich tempo výstavby je naprostá tragédie :-)

USA sou na tom tak nějak podobně.

Zbývá leda ta Korea, když se odmítá Rosatom (který ale bohužel v současnosti staví nejrychleji ze všech).
Avatar - Barrichello
17. 12. 2021 10:48
Re: Začínají na částce 1.311.900 ,- kč
Povíme si za pár let ju? :-)
Avatar - skejpa
17. 12. 2021 08:03
Maximálka opět 160 km/h ?
Pomale nabijeni, maximálka 160 a vysoká cena. Vysvetlete mi nekdo, kdyz uz bych si kupoval elektro, proc si nekoupit Kiu EV6 nebo Hyundai Ionic 5 ?