Volkswagen: Prodeje užitkových modelů od ledna do listopadu 2012
Volkswagen Užitkové vozy od začátku letošního ledna do konce listopadu prodal 501.000 lehkých užitkových vozů. To představuje oproti stejnému období roku 2011, kdy se prodalo 479.000 vozů, nárůst o 4,6 %.
Volkswagenů Caddy se za prvních jedenáct měsíců letošního roku po celém světě prodalo 139.100 vozů, což je pokles o 4,8 procenta oproti loňským 146.100 vozidel.
Modelová řada T5 se v tomto období dočkala nárůstu prodeje o 4,5 procenta na 146.100 vozidel. V loňském roce bylo od ledna do konce listopadu dodáno 139.900 vozidel řady T5 a všech jejích derivátů.
Největší z dodávkových vozidel automobilky Volkswagen, modelové řadě Crafter, se prodeje celosvětově zvýšily o 27,3 procent na 44.200 vozů. Ve stejném období roku 2011 to bylo 34.700 vozů.
Prodeje pick-upů Amarok se oproti loňskému roku zvýšily o 25,1 procenta na 75.300 vozidel, oproti 60.200 pick-upům za stejné období roku 2011.
Prodeje v západní Evropě za prvních deset měsíců letošního roku vzrostly o 1,1 procenta na 237.600 vozů, zatímco v loňském roce bylo dodáno 235.100 vozidel.
V západní Evropě se prodeje užitkových Volkswagenů snížily za prvních jedenáct měsíců letošního roku o 0,4 procenta na 260.300 vozů, zatímco v loňském roce bylo dodáno 261.400 vozidel.
Největší evropský trh pro Volkswagen Užitkové vozy, kterým je Německo, dosáhl zvýšení o 0,8 procenta na 113.200 vozidel. V roce 2011 to bylo za stejné období 112.300 vozů.
Ve východní Evropě se tržby zvýšily o 16,8 procenta a zákazníci odebrali celkem 37.700 lehkých užitkových vozidel, zatímco v roce 2011 to bylo 32.300 vozů.
Po Evropě druhý nejvýznamnější trh, Jižní Amerika, dosáhla od ledna do konce listopadu zvýšení o 6,2 procenta na 134.500 vozidel, oproti loňským 126.600 vozů.
Prodeje modelu Saveiro poklesly o čtyři procenta ze 74.800 vozidel na 71.800 vozů, zatímco prodeje klasického T2 vzrostly o 4,8 procenta z 23.300 na 24.500 automobilů.
V Africe se prodeje divize Volkswagen Užitkové vozy zvýšily o 15,0 procent na 17.600 vozidel.
V asijsko-tichomořském regionu dosáhl Volkswagen se svými užitkovými modely zvýšení prodeje 60,8 procent, když zde bylo zákazníkům v tomto období dodáno 16.900 vozidel.