Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volvo S60: Sedan nové generace přijíždí zpoza Atlantiku

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 20. 6. 2018
160
41
Zobrazit náhledy (160)
Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 Polestar Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design Volvo S60 R-Design
Volvo odhalilo podobu sedanu S60 nové generace. Navíc na místě, kde bude vznikat, v už funkční továrně v Charlestonu (USA).

V Ženevě ukázala švédská automobilka podobu kombíku V60, nyní se k němu přidává i klasický čtyřdveřák, klasicky s eskem místo véčka v názvu. Sama mu říká „sports sedan“ a když se na něj podíváme, určitě nejde jen o marketing. Budou to mít němečtí konkurenti ve střední třídě alespoň o něco složitější? S60 vypadá době, zajímavým prvkem je zvednutá spodní hrana bočních oken v zadních dveřích a mohutný prolis pod ní. Střecha je sympaticky oblá, rozsvícené zadní LED mají tvar písmene E. Na přední „Thorova kladiva“ jsme si již zvykli...

Volvo se také produkcí vrací na severoamerický kontinent, továrna v kanadském Halifaxu fungovala od června 1963 do prosince 1998. V USA však nikdy své vozy nevyrábělo. Nová S60 se zcela vzdala naftových motorů, pod kapotou uvidíme pouze benzinové dvoulitrové čtyřválce ve verzích T5 (184 kW/250 k) a T6 (228 kW/310 k) a plug-in hybridy ve spojení jak s přeplňováním turbodmychadlem, tak i mechanicky, tedy kompresorem.

Pochopitelně mají pohon všech kol, dvoumotorová varianta T6 poskytuje kombinovaných 340 koní (250 kW), T8 dokonce 400 koní (294 kW), tedy alespoň v americké specifikaci. Balíček Polestar Engineered dokonce zvedne výkon až na 415 koní (305 kW), přidá větší kola, lepší brzdy a tvrdší šasi. Dvoulitrové turbodiesely D3 a D4 dostal jen kombík V60.

S60 samozřejmě nepřišla o platformu Scalable Product Architecture (SPA), aktivní podvozek, různé jízdní režimy a je zaměřena hlavně na řidiče, což neznamená, že by ostatní cestující nějak strádali.

Palubní informační systém má společný s kombíkem, stejně jako dostupné asistenční systémy včetně City Safety se samočinným brzděním a rozpoznáváním překážek a pohybujících se objektů (chodců, cyklistů a větších zvířat). Příplatkový Pilot Assist pomáhá řidiči s ovládáním vozu do 130 km/h, sleduje i vodorovné dopravní značení. Samozřejmostí je konektivita a spolupráce s mobily, devítipalcový dotykový displej Sensus umožňuje ovládat funkce vozu i multimédia. Výbavy pro Evropu ponesou názvy Momentum, Inscription a R-Design.

Volvo si od nových sedanů slibuje větší odbyt právě v Americe a také ve svém dalším zahraničním „domově“: Číně. Auta této značky, která pocházejí z Říše středu, se přece už prodávají i v Evropě. Majitelem automobilky je již 8 let holding Zhejiang Geely. Loni mimochodem Volvo dodalo klientům přes 571,5 tisíce nových aut. Nezapomínejme navíc na to, že už od příštího roku by měly být všechny další nové modely „elektrifikovány“, půjde tedy o hybridy.

Automobilka nabídne i program předplacených služeb Care by Volvo za měsíční paušál, takže není nutné novou S60 přímo vlastnit. Jenže ten funguje zatím pouze ve Švédsku, Německu, Itálii, Norsku, Polsku, Španělsku, Velké Británii a USA. První zákazníci se aut dočkají ve čtvrtém čtvrtletí.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - iudex
Paráda...
| 22. 6. 2018
Ako ja. >:D Ale zase tam mám peknú štvorcovú dieru na... vlastne neviem čo by tom do takej diery v kufri vôbec dával. >:-[]
Avatar - Emel
Paráda...
| 22. 6. 2018
Já nemám guvno, já mám sabvůfr.
Avatar - lamal
S
| 21. 6. 2018
Trochu opakujuce sa motivy, no stale je to švihák a velký... zadne svetla su peckové, vyrazné pri tom nie velke plochou a originalne i nadherne prevedene... bravó tomuto sa hovori dotiahnuty dizajn...

Interier +- nic prevratne, ale funguje ak bude kvalitne zmontovany a v inej farbe, pasuje k exterieru aj k filozofii vozidla...dobre sedacky, posed, ergonomia a bude to OK

Konecne nemam pocit outsidera s motormi... s60 nepotrebuje AMG ani podobne prevedenia, dynamicke bude dost aj s 2.0 a velmi sympaticke ze sa vyprdli na ropaky ... zaklad s 250k je solid az do 400k aj s hybridom v pohode to je akceptovatelne bez vacsich ustupkov... aj tak to nebude nijak nadane vozidlo na sportove vyzitie a komunikativne jazdne vlastnosti, nastastie sa na to ani nehra a polestar bude len preto aby sa zachovali tradicie, inac to zmysel nema a myslim, ze to tak je spravne... toto je kus nabytku sluziaci pre ludi co chceju cestovat a kludne aj dynamicky. no ziadne sialenosti, na to si kupia ine auto... nie od volva...
Avatar - speedfred
Paráda...
| 21. 6. 2018
...a veľa áut má namiesto rezervy guvno,takže aj tá Chuan-Che rezerva by občas bodla. ;-)
Avatar - Emel
Paráda...
| 21. 6. 2018
Rezerva v Dusteru je Conti CrossContact. Rezerva v S90 je Chao Yang. Just saying... ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku