Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volvo XC40 odhaluje české ceny. Nejmenší švédské SUV zatím pod milion neseženete

David Bureš David Bureš 22. 9. 2017 • 03:29
61
29
Zobrazit náhledy (61)
Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40 Volvo XC40
Nejmenší zástupce SUV rodiny značky Volvo je v tuto chvíli dostupný s dvěma motory z rodiny Drive-E, zážehovým a vznětovým dvoulitrovým čtyřválcem.

Volvo tento týden oficiálně odhalilo své nejmenší SUV, model nazvaný XC40, a jen krátce nato zveřejnilo prostřednictvím konfigurátoru i jeho české ceny. K dispozici jsou v tuto chvíli pouhé dva motory nabízené ve dvou stupních výbavy, postupně se však bude nabídka rozšiřovat.

V tuto chvíli pořídíte XC40 minimálně za 1.066.000 korun, což je částka vztahující se k turbodieselu D4 o výkonu 140 kW, kombinovaném s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol. Jedná se o výbavový stupeň Momentum, který je v obvyklé nabídce značky druhý v pořadí.

video

V případě XC40 výbava stupně Momentum zahrnuje jednozónovou klimatizaci, diodové světlomety, tempomat, zadní parkovací senzory, rozpoznávání dopravních značek nebo airbag řidiče. Autu nechybí ani elektricky ovládaná bederní opěrka, dešťový senzor, 18palcová kola z lehkých slitin nebo kožený volant.

Komu by však nafta nevoněla, může si verzi Momentum pořídit také s benzinovým čtyřválcem T5 o výkonu 182 kW. Opět v kombinaci s automatem a čtyřkolkou přijde na 1.118.000 korun.

Později budou nabízeny i levnější varianty pod milion, ty však budou dostupné až s příchodem modelového roku 2019, od 17. výrobního týdne příštího roku. Vůbec nejlevnějším modelem bude poté motor T3 s výkonem 115 kW, manuální převodovkou a pohonem předních kol za 742.000 korun ve variantě Kinetic.

Druhá aktuálně nabízená varianta se jmenuje R-Design, se zážehovým dvoulitrem T5 stojí 1.170.000 korun, zatímco s turbodieselem D4 1.118.000 korun. V tomto případě dostanete hlavně sportovní vzhled zdůrazněný specifickými 18palcovými koly v dvoubarevném provedení, dvojitou koncovkou výfuku, černými kryty zrcátek, sportovním volantem nebo hliníkovým obložením kabiny. Z výbavy tu jsou diodové mlhovky, kožené čalounění nebo přední sedadla s nastavitelným sedákem.

U obou variant si lze připlatit za elektrické ovládání pátých dveří (+13.400 Kč) nebo kamerový systém sledující okolí vozidla (+27.300,-). Navigace stojí 32.200 Kč, funkce televize 24.800 korun a elektricky sklopná zadní sedadla 8.500 korun. Vyhřívané potom mohou být přední sedačky (+8.700,-), zadní sedačky (+6.800,-), volant (+6.000,-) i čelní sklo (+5.200,-).

Výroba Volva XC40 odstartuje v listopadu, a to v belgické továrně značky v Gentu. S postupným náběhem produkce se bude rozšiřovat i nabídka motorů. XC40 se díky tomu stane prvním Volvem poháněným tříválcem, počítá se také s hybridní verzí a elektromobilem.

Volvo XC40 - základní technická data a první české ceny
MotorT5 AWDD4 AWD
Zdvihový objem [cm3]19691969
Válce/ventily4/44/4
Největší výkon [kW/min]182/5500140/4000
Točivý moment [N.m/min]350/1800-4800400/1750-2500
Převodovka8A8A
Max. rychlost [km/h]230210
Zrychlení 0-100 km/h [s]6,57,9
Komb. spotřeba [l/100 km]7,25
Cena Momentum [Kč]1.118.0001.066.000
Cena R-Design [Kč]1.170.0001.118.000

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
Avatar - removed
22. 9. 2017 18:04
Re: pokrytectví
Vis co? Ja te chapu. Podobnym paradoxem jsem si klestil cestu, kdyz EU naridila pouzivani tzv. uspornych zarovek... kdyz jsem si pak precetl, co vsechno se k vyrobe musi pouzit ( vytezit, zpracovat, dovezt), propadl jsem eko-bezmoci. A prisel o posledni eko-iluzi...
Avatar - removed
22. 9. 2017 18:00
Re: pokrytectví
Vcetne toho, kdyz si splete plynovy pedal s brzdovym ;-)
Avatar - _Karel_
22. 9. 2017 17:48
Re: pokrytectví
:yes:
22. 9. 2017 17:37
Re: pokrytectví
Já zítra jedu na oktoberfest s velkým SUV. Jenže se chci ráno stavit na snídani a koupit nějaké občerstvení na cestu. Takže zítra ráno můžeš na Novém Smichove (velké obchodní centrum) vidět SQ7 s jedním pasazerem a pomyslet si něco o městu a potřebě prohánět uličkami taková monstra.
Dle toho co píšeš, bych musel přikoupit Golfa s malým benzinem, jet pro rohlíky, pak vrátit Golfa domů a přesednout do SUV, protože pojedu dálkovou trasu.
Nikdy nesuďme lidi kolem sebe, důvod blondýny s GLS v obchodním centru proste muže mít více rovin.
Avatar - honzaHK
22. 9. 2017 17:21
Re: pokrytectví
Proti ekologicky zodpovědnému chování vesměs nic nemám, ale velmi těžko se to vynucuje a často to přináší všem známé paradoxy (boj proti CO2 s "překvapivým" nárustem jiných produktů spalování, přímé vstřiky s karbonizací atd.). Jenže se musí prodávat a lidi, co si myslí, že 1+1=3 nebo 8 nebo cokoliv jiného než 2 (bohužel většina), slyší na všemožná zbytečná pozlátka jako vámi zmíněné elektrické sklápění čehokoliv a oplastované podvozky, třebaže to váží 1700kg a více. Pro mě, co ví, že 1+1=2, je to však pěst mezi světla.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku