Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Caddy 4Motion DSG: Pohon všech kol+automat

Aleš Dragoun
Diskuze (3)
Horalové, kteří potřebují kvalitní čtyřkolku i v autě na práci, ale přitom chtějí komfort automatu, mají teď už i u VW z čeho vybírat.

Automobil je poháněn nejsilnější verzí agregátu TDI, který se pro řadu Caddy nabízí. Čtyřventilový dvoulitrový turbodiesel vyvine 103 kW (140 k). Daleko důležitější je hodnota točivého momentu 320 Nm/1750-2500 min-1, kterou přenáší na obě nápravy zmíněná šestistupňová dvouspojková skříň DSG prostřednictvím elektronicky řízené spojky Haldex čtvrté generace.

Takto motorizovaný Caddy zrychluje z 0 na 100 km/h za 10,5 s a dosahuje největší rychlosti 183 km/h. Na dodávku se jedná o velmi slušné hodnoty, rozhodně nebude brzdou provozu. Přitom převeze až 700 kg nákladu.

K dispozici je také v delším provedení Maxi, karosářské verze představují skříň i prosklené kombi. Výbavy jsou tři: Trendline, Comfortline a špičková Comfort Line Edition. Elektronická stabilizace a asistent pro rozjezdy do kopce HSA jsou součástí všech stupňů.

Ceny v Německu začínají na 22.790 eurech (562.800,- Kč), ovšem jedná se o van, takže je nutné připočíst DPH. Kombi stojí minimálně 29.113 eur (necelých 719.950,- korun). U něj už je daň zahrnuta.

Caddy 4Motion DSG je druhým modelem této řady s pohonem čtyř kol, nabídka začíná verzí 2,0 TDI/81 kW se šestistupňovým manuálem. Ta se na českém trhu aktuálně prodává od 461.629 Kč bez DPH.

Volkswagen očekává odbyt hlavně v horských oblastech. Není divu, vždyť například v Rakousku, kde najdeme hor dost, je každý čtvrtý prodaný Caddy právě 4Motion.

Aleš Dragoun
Diskuze (3)
Avatar - gld
25. 11. 2010 16:07
Re: Len toľko, že
dosť podstatný, ni?
Avatar - gld
24. 11. 2010 20:57
Len toľko, že
..caddy s našróbovanou "uni-maskou" vyzerá nechutne :no: