Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW ID.1 přijede jako náhrada za elektrický Up!. Ujede až 300 km

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 16. 3. 2020 • 15:01
25
99
Zobrazit náhledy (25)
Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4

Koncern VW započal elektrickou éru modelem ID.3, brzy se ale můžeme těšit na plejádu dalších. Třeba nástupce elektrické verze modelu Up!.

Celá skupina Volkswagen se nyní soustředí na elektrifikaci napříč všemi modelovými portfolii jednotlivých značek. Není divu, společnost se zavázala, že do roku 2029 uvede na trh 75 elektrických a 60 hybridních novinek. První vlaštovkou těchto plánů je ID.3, elektrický kompaktní hatchback velikosti Golfu, jenž se co nevidět dočká dalších a dalších sourozenců.

Na zrušeném ženevském autosalonu se měl oficiálně představit crossover ID.4, což je vlastně sourozenec Škody Enyaq. Ten se nakonec světu ukázal alespoň online prostřednictvím oficiálních fotografií, které si můžete prohlédnout v přiložené fotogalerii. V dalších měsících chce ale VW pokračovat dalšími elektromobily, namátkou ikonickým minibusem či malým městským vozem ID.1, jenž v nabídce nahradí elektrický Up!.

Všechny elektrické novinky Volkswagenu, ale i Škodovky či Seatu, jsou posazeny na zbrusu nové platformě MEB. O mezeře mezi modely ID.1 a ID.3 se zatím ve velkém nemluvilo, ale asi není těžké domyslet si, že v ní můžeme očekávat elektromobil velikosti Pola, jenž by konkuroval Peugeotu e-208 či Opelu Corsa-e.

Ale vraťme se ještě k modelu ID.1. Britské magazíny informují o dvou variantách akumulátorů s kapacitami 24 a 36 kWh. S větší baterií by tak měl mít dojezd na jedno nabití dle metodiky WLTP hodnotu až 298 kilometrů, což by na malé městské auto byla víc než slušná porce. Auto máme na trhu očekávat v roce 2023, což bude tak akorát ideální doba na rozloučení se s elektrickým upem.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
19. 3. 2020 09:23
Re: teda nic moc
Nezapomeň že je to auto primárně do města, kde mají Elektromobily už z principu nejlepší dojezd. Těch 300km je podle standartu WLTP. Takže čistě jako městké vozítko těch 300km a více by měl zvládnout i s klimou. Ano např. na dálnici bude dojezd podstatně menší ,ale jak často s tímto typem auta jezdíš po dálnici.
18. 3. 2020 07:12
Re: Elektromobilita zažije gigantický krach ještě dříve, než
Já mám zase obavy z té tvé vynucené elektromobility a z toho, co to udělá třeba v ČR či Německu. Ale ty tu krizi prostě chceš a nijak ti ZATÍM nevadí.
17. 3. 2020 21:11
Re: Elektromobilita zažije gigantický krach ještě dříve, než
Jo Babise rad nemam.

Pandemii hrube podcenil na zacatku.
Lze jako kdyz tiskne.
A nejhorsi je predkladani zakonu o majetku (ktery mu odlehci pri stretu zajmu) nebo dolezite zakony o vojenske rozvedce.
V teto dobe?????

Objektivne receno nicmene pri tom vsem to resi v ramci Evropy (mozna spis diky Prymulovi a spol.) nadprumerne.

Verim, ze az budou ochranne prostredky, tak to zvladneme.
Obavy mam o (uz tak nahlodanou ekonomiku) Italii a hlavne o Britanii.
To je podle me ryzi hazard.

Rouškám zdar
17. 3. 2020 21:04
Re: Elektroauto ?
Chapu. Ja zase doufam, ze to tak dlouho trvat nebude.

Ale jestlize nastane treba v GB katastrofa a spusti se dominovy efekt, tak je to mozne.

V Cine jim ke zvladnuti stacily tri mesice. Pocitam ze dele jak rok na zotaveni potrebovat nebudou.

Drzim palce cloveku u Milana.
17. 3. 2020 19:55
Re: Zkuste se s takovým vehiklem
Tak pro mě je i cesta cíl, roadtripy po Evropě mám rád a EV do toho prostě nezapadá...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku