Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Neo se od konceptu I.D. liší jen minimálně, některé prvky ale nedostane

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 22. 5. 2018 • 03:50
16
5
Zobrazit náhledy (16)
Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D.

Sériové provedení elektromobilu vycházejícího z konceptu I.D. se blíží. A od futuristické vize z roku 2016 se prý příliš neodlišuje.

Úvodní kousky prvního člena rodiny I.D. zamíří do světa závěrem příštího roku. Elektromobil, jenž s největší pravděpodobností ponese označení VW Neo, je od samého počátku navržen coby čistě elektrické vozidlo. To je jeho největší výhoda ve srovnání s e-Upem či e-Golfem.

Všechny automobily I.D. se vyznačují minimalistickým a futuristickým designem. Jde však pouze o koncepty, otázkou zůstává, jaká bude realita. Nyní se o ní rozpovídal Klaus Bischoff, šéfdesignér Volkswagenu. „Rozměry, designové prvky a velikost kol zůstanou stejné jako u konceptu,“ uvedl v rozhovoru pro Autocar. „Legislativa neumožňuje náhradu zrcátek kamerovým systémem, elektricky ovládané dveře nenasadíme z finančních důvodů. Kromě toho je ale auto hodně podobné.“

V dubnu Volkswagen postavil úvodní hrstku prototypů, které nyní testuje. Inženýři nyní mají zhruba 16 měsíců na definitivní dokončení vývoje. Prvních „opravdových“ elektromobilů I.D. se dočkáme v listopadu roku 2019. A pokud jde o cenu, šéf VW Herbert Diess trvá na tom, že bude srovnatelná s dieselovým Golfem.

Koncept I.D. se prvně představil na pařížském autosalonu v roce 2016 a jde o úvodní vlaštovku elektrických plánů Volkswagenu. Brzy budou obohaceny o další vozy, včetně crossoveru I.D. Crozz, nástupce legendárního mikrobusu I.D. Buzz či velkého sedanu, jehož předobraz tvoří autonomní I.D. Vizzion.

Základem hatchbacku je modulární architektura MEB určená pro všechny koncernové elektromobily. Akumulátory v útrobách mají kapacitu 60 až 110 kWh a elektromotor poskytuje výkon 125 kW. Standardní provedení má urazit až 400 kilometrů na jedno nabití, s vyšší kapacitou se dojezd může navýšit o dalších 200 km. Výrobu obstará závod v německém Cvikově a s plným náběhem zhotoví 1500 elektromobilů denně.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - WinDiesel
Hahaha
| 23. 5. 2018
Tesla trochu nebrzdí ale za to můžou ostatní automobilky podobně jako může za všechno v politice Kalousek. >:D
Tak pryč se těmi "tradičními" stranami jako jsou ODS, TOP09, ČSSD a pryč s "tradičními" výrobci jako jsou Ford, VW a další ...... >:D >:D >:D
ANO !!!!!!!!!!!!!! S Babišem a s Teslou rozhodně bude líp. >:-[] >:-[] >:-[]
Kobliháři Babiš a Musk Vám splní všechny vlhké sny 8-s
Avatar - WinDiesel
Buzz
| 23. 5. 2018
Jenom abyste nezapomněli rodino že to v nejlepším případě dojede 390 kilometrů ... tak abyste to druhé auto co má dojezd dvojnásobný, v případě dieselu i trojnásobný, neprodávali. >:D >:D >:D
Hahaha
| 22. 5. 2018
Přesně, Tesla vybudova z ničeho nové odvětví a stávající automobilky nedokážou nic jiného než rýžovat prachy dokavaď to jde ze smradlavých dieslů.
Buzz
| 22. 5. 2018
Těším se na Buzz, časově to vychází na dobu, kdy bychom chtěli měnit auto a tohle bude s rodinou jasná volba.
Hahaha
| 22. 5. 2018
Nové auto od VW bude už za dva roky! Tedy ... hned závěrem toho příštího >:-[] Pak pojede pětileté období testů na zákaznících a počátkem roku 2025 si můžete koupit nový model VW I.D.--ježiš to tu bylo 30let. když vidím ty Fordy, VW a další, držím té Tesle palce čím dál víc, aby to všechno ustála.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku