Výrobu Infiniti Etherea zajistí Magna Steyr
Obě společnosti podle Automotive News finalizují podobu kontraktu, zajišťujícího výrobu modeu Etherea v rakouském Grazu, tedy v rodišti Astonu Martin Rapide, Mini Countrymanu či Mercedesu třídy G.
Infiniti Etherea, konkurent pro Audi A3 či BMW řady 1, by měl být postaven na platformě MFA, tedy na stejném základu jaký sdílejí malé modely Mercedesu; třída A a B.
Podle dostupných informací by v Rakousku mělo vznikat 50 až 60 tisíc Etherejí, které budou následně distribuovány do celého světa. Pod kapotou by měla mít zastavěny čtyřválce a šestiválce z dílen Mercedesu. Použití německé techniky japonským výrobcem rozšíří spolupráci koncernu Daimler s aliancí Renault-Nissan, pod jejíž křídla značka Infiniti patří.
Etherea je součástí plánu automobilky Infiniti do příštích let. Do roku 2017 by se prodeje měly více než ztrojnásobit až na 500 tisíc ročně prodaných vozů. To by znamenalo přibližně desetiprocentní podíl v prémiovém segmentu, největším trhem pro Infiniti má být Severní Amerika a Čína.