Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Yamaha odhaluje nový tříkolový skútr Tricity 300

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 2. 11. 2019 • 08:14
14
3
Zobrazit náhledy (14)
Yamaha Tricity 300 Yamaha Tricity 300 Yamaha Tricity 300 Yamaha Tricity 300 Yamaha Tricity 300 Yamaha Tricity 300 Yamaha Tricity 300 Yamaha Tricity 300 Yamaha Tricity 300

Yamaha si pro modelový rok 2020 připravuje nového člena rodiny svých tříkolových skútrů v podobě modelu Tricity 300.

Yamaha svou nabídku městských skútrů rozšířila o první tříkolový stroj v roce 2015 prostřednictvím modelu Tricity 125. Ten se následně v roce 2017 dočkal sourozence v podobě Tricity 155. Na podzimním motosalonu EICMA 2018 pak byl představen koncept 3CT, naznačující další směrování rodiny tříkolových skútrů značky Yamaha.

Moderní, lehká a snadno ovladatelná tříkolová konstrukce podvozků modelů Tricity 125 a 155 zaujala novou generaci zákazníků, z nichž se však řada v poslední době zajímá o větší tříkolové skútry, nabízející vyšší výkon i komfort.

Yamaha Tricity 300, navazující přímo na loňský koncept 3CT, byla vyvinuta právě s ohledem na tyto požadavky a má představovat ideálního tříkolového společníka pro město i jeho okolí.

Novinka svým designem i technikou vychází z konceptu 3CT, což má znamenat, že mezi jeho přednosti má patřit aktivní zámek Tilt Lock, který pomáhá jezdci zastavit, aniž by se nohami dotknul země.

180p270p360p540p720p

Yamaha prozatím odhaluje pouze podobu nového skútru a v případě technických specifikací se omezuje pouze na potvrzení, že pohon zde zajišťuje kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec Blue Core o objemu 300 kubických centimetrů, jehož výkon však neuvádí. Kompletní data modelu Tricity 300 mají být k dispozici během první poloviny letošního listopadu po jeho premiéře na motosalonu EICMA 2019.  

Zdroj: Yamaha Motor Europe

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Jerry.Gunman
Re: Re: řidičák B + parkování v Praze
| 4. 11. 2019
Pokud mne paměť nemýlí, "naklánění do zatáček" není rozhodující charakteristikou.
Aby člověk s "Béčkem" mohl řídit tříkolku, pak tato musí mít
- určitý minimální rozchod předních kol (je to jakésik podivné hausnumero něco jako 379 mm, nebo tak něco)
- brzdový pedál na pravou nohu

Rozchod předních kol odhadnout nedokážu, ale na některých fotkách je vidět cosi, co by tím brzdovým pedálem na pravou nohu mohlo být...?
Re: řidičák B + parkování v Praze
| 4. 11. 2019
Neviem, ci toto je "trojkolka" aj v zmysle harmonizacnych kodov pre vodicske opravnenie. Ma sice tri kolesa, ale pri jazde sa naklana ako motorka. Vpredu mi to pripada skor ako "dvojmontaz", nez dve samostatne kolesa...
řidičák B + parkování v Praze
| 4. 11. 2019
No tyhle skůtry vypadají strašně, ale pokud je mi známo je možno je řídit i s Bčkem (přestože můžou mít výrazně víc jak 125ccm) a pořád můžou parkovat v Praze zadarmo v modré zóně. Je to tak ?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku