Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Yamaha přiostřila vizáž i techniku své malorážky MT-125

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 19. 10. 2019 • 12:24
34
1
Zobrazit náhledy (34)
Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125 Yamaha MT-125

Yamaha pokračuje v omlazování zástupců rodiny Hyper Naked a po modernizované MT-03 odhaluje i kompletně přepracovaný model MT-125.

Yamaha v rámci rodiny modelů, které spojuje již zmiňované označení Hyper Naked, nabízí pestrou paletu modelů, jejímž nejmenším zástupcem je MT-125. Tento model se nyní v případě designu vydává stejným směrem jako nedávno omlazené MT-03, zatímco po technické stránce vychází z poslední evoluce malého supersportu YZF-R125.

Yamaha MT-125 je ve své nejnovější podobě prezentována jako stroj pro mladé jezdce, který představuje dokonalý způsob seznámení se světem jedné stopy a zároveň má díky svému sportovnímu podvozku a všestranné výkonnosti představovat ideální motocykl pro všechny jezdce, kteří hledají stylový a lehký stroj pro každodenní použití.

Yamaha MT-125 se pro modelový rok 2020 v případě designu vydává stejným směrem jako větší model MT-03, což naznačuje především řešení masky a hlavního světlometu, který tvoří světelné diody. Zcela nové je zde však i tvarové řešení palivové nádrže, sedla a navazujících částí. Na kompletně přepracovaný design pak navazuje i nový přístrojový štít, který tvoří moderní LCD displej.

Základem modelu MT-125 je rám Deltabox původem z modelu YZF-R125, který má vynikat svou tuhostí. Spolu s hliníkovou kyvnou vidlicí zadního kola a přední 41mm upside-down vidlicí má stát za ještě lepší ovladatelností než jakou nabízí odcházející generace.

Pohonnou jednotkou pro rok 2020 je kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválce o objemu 125 kubických centimetrů se čtyřventilovou technikou a systémem VVA pro variabilní řízení ventilů. S ohledem na kubaturu a její legislativní omezení je nejvyšší výkon 11 kW (15 k) při 9000 otáčkách za minutu a točivý moment 11,5 N.m při 8000 otáčkách za minutu. Tyto hodnoty míří k zadnímu kolu prostřednictvím šestistupňové převodovky s antihoppingovou spojkou.

180p270p360p540p720p

Brzdový systém nové MT-125 využívá vpředu jeden kotouč o průměru 292 mm v kombinaci s radiálně upevněným třmenem, zatímco vzadu spolupracuje kotouč o průměru 220 mm s jednopístkovým třmenem. Standardem je samozřejmě ABS. Motocykl s pohotovostní hmotností 140 kg a rozvorem kol 1325 mm má celkovou délku 1960 mm, šířku 800 mm, výšku 1065 mm a sedlo ve výšce 810 mm.

Na trh zamíří Yamaha MT-125 ve své nejnovější podobě ve třech barevných provedeních, pojmenovaných Ice Fluo, Icon Blue a Tech Black.

Zdroj: Yamaha Motor Company

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - 3_diamanty
krasa
| 19. 10. 2019
tak toto bude asi moc sikovna motorka... klobuk dole :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku