Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Známá karosárna představuje další mistrovské dílo. Aero 3 je Ferrari F12 s nádechem retra

Jan Zajíc Jan Zajíc 21. 9. 2020 • 03:39
115
Zobrazit náhledy (115)
Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3 Touring Superleggera Aero 3

Známá italská karosárna Touring Superleggera se pochlubila nejnovějším výtvorem. Tentokrát se pustila do přestavby Ferrari F12berlinetta.

Carrozzeria Touring Superleggera je nástupcem společnosti Carrozzeria Touring, která fungovala v letech 1926 až 1966. V roce 2006 se známé jméno vrátilo v podobě výše uvedené firmy.

Ta na sebe následně upozornila modely jako Maserati Bellagio Fastback, Alfa Romeo Disco Volante nebo Maserati GT Sciàdipersia.

Její zatím poslední novinka se jmenuje jednoduše Aero 3 a technicky vychází z Ferrari F12berlinetta. To znamená, že o pohon se stará atmosféricky plněný vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,3 litru, který nabízí 544 kW v 8250 ot./min a 690 N.m v 6000 otáčkách.

Ferrari akceleruje z klidu na stovku za 3,1 sekundy a jede až 339 km/h.

Karosárna na techniku nesahala, zaměřila se čistě na design. Inspiraci přitom hledala u závodních aut 30. let minulého století a tehdejšího pojetí aerodynamiky. Nejvýraznějším prvkem je jistě ploutev přecházející do střešní plochy.

Díly karoserie jsou vyrobeny z uhlíkových vláken, takže Aero 3 je o 150 kilogramů lehčí než výchozí Ferrari. Váží 1641 kg.

Úpravou prošel také interiér, který dostal nové čalounění a některé detaily jsou nově z hliníku nebo karbonu.

Carrozzeria Touring Superleggera plánuje produkci pouhých 15 exemplářů, pro tři z chystané série už má firma zákazníky. Konverze z Ferrari zabere zhruba pět tisíc hodin a klienti na vůz musejí čekat šest měsíců.

A cena? Ta je na vyžádání. Její výši navíc prý výrazně ovlivní ještě různá individuální přání zákazníka.

Související články

Témata

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku