Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Známe české ceny Volkswagenů ID.7 GTX, Tourer GTX a Pro S s větší baterií

Ondřej Šámal
Diskuze (32)

České zastoupení Volkswagenu zveřejnilo ceny hned čtyř variant elektrického modelu ID.7. Vedle provedení s větším akumulátorem také „ostrého“ provedení GTX v obou karosářských variantách.

Volkswagen ID.7 minimálně v Evropě představuje vrchol rodiny elektrickým modelů. K nejdříve představenému liftbacku se nedávno přidalo tak kombi, jedno z mála takových aut na čistě elektrický pohon na trhu. Obě karosářské varianty se dočkaly vyšších verzí Pro S s akumulátorem s využitelnou kapacitou 86 místo 77 kWh a maximálním dobíjecím výkonem 200 kW a sportovně laděného derivátu GTX s dvojicí elektromotorů se systémovým výkonem 250 kilowattů.

ID.7 GTX a Tourer GTX také těží z větší baterie, jejíž celková kapacita dosahuje 91 kilowatthodin. Díky ní liftback na jedno nabití zvládne až 595 kilometrů, kombi ujede o jedenáct kilometrů méně. A na stovce je o desetinu sekund pomaleji (5,5 vs. 5,4 sekundy). Na druhou stranu ID.7 Tourer v zavazadelníku odveze až 605 litrů, liftback zvládne „pouze“ 532 l.

Od běžných variant se verze GTX vedle vyššího výkonu odlišují specifickým exteriérem s 20“ koly Skagen, agresivněji tvarovanými nárazníky či sportovními sedadly s červeným prošíváním.

Video se připravuje ...

U provedení Pro S je hlavní změnou větší trakční akumulátor s 86 využitelnými kilowatthodinami. Zadokolka s jedním elektromotorem APP550 s výkonem 210 kilowattů u zadní nápravy se může pochlubit dosud nejdelším dojezdem v rámci řady elektrických Volkswagenů ID. Kombi totiž na jedno nabití teoreticky zvládne až 690 kilometrů, liftback dokonce až 709 km, což z něj s Mercedesem EQS dělá jeden z mála elektromobilů, které překonají sedm stovek kilometrů.

Ceník Volkswagenů ID.7 a ID.7 Tourer 
  Pro Limited Pro People Pro S Pro S People GTX GTX People
Liftback 1.329.900 Kč 1.531.900 Kč 1.578.900 Kč 1.618.900 Kč 1.845.900 Kč 1.886.900 Kč
Kombi 1.349.900 Kč 1.551.900 Kč 1.598.900 Kč 1.638.900 Kč 1.865.900 Kč 1.906.900 Kč
Ondřej Šámal
Diskuze (32)
24. 6. 2024 12:13
Re: Proč?
Kolik mas s novou TM3 najeto?
24. 6. 2024 12:08
Re: Proč?
No nevím, Tesla Model 3 - Model 3 patří s délkou 4.694 metru k těm větším, šířka je pak 1.85m, výška 1.443 m
ID.7 - 4961 mm na délku, 1862 mm na šířku a 1538 mm na výšku.
Za mě je rozdíl ve velikosti interieru a liftback zásadní.
Stejně tak jako kaplička, HUD, světla co svítí, stěrače co stírají, dveře co se normálně otevírají, nemá to panoramatickou střechu a blinkry co mají páčky. AA/CarPlay už jsem zmiňoval.
A navíc teda ty masážní sedačky co za to stojí.
Není to nejlacinější, nevozí se to z Číny a je to těžkopádnější a nemá to takový výkon. Ale ježdění s tou zadokolkou bylo bez problému a co se týče spotřeby v zimě, tak ta si mi zdála být lepší než u předchozí verze pohonu, kterou mám sám. Měl jsem ho na 400km tenkrát a ne jako ty na 1000km abych to mohl skutečně 100% porovnat.
A Infotainment je fakt podstatně lepší, nevím o čem to tady píšeš s aktualizacema, to se týkalo verze před 4.0. a i tam se to pohnulo.
Chápu že to někdo vidí jako nevýhodu, já bych do Tesly teda nešel. A beru že je lehčí a výkonnější.
24. 6. 2024 11:54
Re: Dojezd
Nevytahuj zase další věci, vrať se k podstatě.
Žádná změna plánu vývoje se nekoná.
Přehodnocuje se pořád, plány jsou plány do doby než se zrealizují.
Spalováky se neustále lehce vylepšovat budou, nevím jak moc to musí měnit kvůli EURO7, ale něco nového vyvíjet moc nehrozí, když se podívám třeba na RS3, tak je to pořád stejný motor.
Nebo máme nějaký nový koncernový motor? Jediný o kterým vím je 210KW APP550 :-).
24. 6. 2024 09:09
Re: Proč?
Ne, TM3 neumi kombi a na 99% jej nikdy nabizet nebude. Myslis, ze ID.7 kombi bude prodejni hit? :D
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2024 08:43
Re: Proč?
TM3 umí kombi?