Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Akční srpen u Citroënu: Slevy až 180 tisíc

Ladislav Čermák
Diskuze (25)
Výrazně ušetřit lze nyní u dvou šípů

Při objednávání Citroënů během celého srpna čekají na zájemce v autosalonech výrazné slevy, odstupňované podle jednotlivých modelových řad. Na vybrané modely sice nejsou již tak atraktivní, jako během akce Letní ceny Citroën, avšak jedná se tentokrát o slevu celé nabídky.

C1 lze nyní zakoupit s plošnou slevou 28 tisíc. Základní třídveřový model X 1.0i tedy lze pořídit již za 208.900,-, nejlevnější diesel vyjde na 274.900,- za verzi SX 1.4 HDi.

C2 je po plošné slevě 48 tisíc velmi zajímavá. Základní verze X 1.1i se totiž dostala na dohled základní ceny menší C1. 238.900,- je jen o dva tisíce víc, než stojí za normálních okolností výše zmíněná nejlevnější C1. Nejdostupnější diesel je za 318.900,- akční verze Tonic 1.4 HDi, ostrou VTS 1.6 16V lze pořídit za 421.900,-.

C3 zdobí sleva ve stejné výši, jako menší C2. Základní X 1.1i se s cenou 259.900,- může pustit do cenové války s konkurencí, jen o pět tisíc dražší akční model Furio se stejným motorem navíc přidává i pěknou porci výbavy. Nejlevnější diesel stojí 340.900,- (Furio 1.4 HDi), bez zajímavosti není ani fakt, že cena plynové verze SX 1.4i CNG se dostala o 11.350,- pod čtyřsettisícovou hranici.

C4 Coupé slevila hodně zajímavých 110 tisíc, základní X 1.4i tak lze zakoupit za atraktivních 320 tisíc korun. Nafta začíná na rovněž pozitivních 437.500,- za solidně vybavenou polosportovní verzi VTR 1.6 HDi 92, bez zajímavosti není ani špičkový stoosmdesátikoňový dvoulitr, nyní za rovných 600 tisíc.

C4 si odlehčila o stejnou sumu, základní verze je jen o 15 tisíc výš, než u Coupé. Stejný rozdíl je i u nejlevnějšího dieselu SX 1.6 HDi 92.

Xsara Picasso se po slevě 150 nebo 178 tisíc stává cenovým šlágrem. Základní verze X 1.6 16V se o 14.100,- vešla pod čtyřsettisícovou hranici, devadesátikoňová šestnáctistovka HDi za 439.900,- ve verzi X je rovněž námětem k přemýšlení. O sedm tisíc levněji lze koupit vrcholný model Exclusive se zážehovou jedna-šestkou, nejdražší Exclusive 1.6 HDi 110 nyní vyjde na 535.900,-.

Berlingo lze po stotisícové slevě nyní pořídit za skvělých 307.500,- za X 1.4i, případně o 42.400,- více za nejlevnější diesel X 1.6 HDi 75, plynové CNG 1.4i nyní vyjde na 453.200,-.

C5 si v obou karosářských verzích plošně odložila 150 tisíc, základní X 1.8i 16V tedy lze mít již za příjemných 532 tisíc, stodesetikoňové 1.6 HDi je jen o 24 tisíce dražší. O čtyřicet tisíc dražší kombi Break tedy lze nyní pořídit s naftovým motorem pod 600 tisíc. Vrcholný model C5 Break Exclusive 2.2 HDi 173 nyní stojí velice zajímavých 851 tisíc.

C8 slevila vůbec nejvíc, plošně celých 180 tisíc. Startovní cena 734.200,- zdobí verzi SX 2.0i 16V, vznětová dva-dvojka stojí o 97.200,- víc.

Jumpy Combi v jediné u nás nabízené verzi Confort 2.0 HDi polevil z 699 na 629 tisíc.

Všechny zlevněné modely a další informace najdete přímo na stránkách importéra.

Ladislav Čermák
Diskuze (25)