Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové motory pro Audi TT: TDI za 1.031.200,- Kč a 1,8 TFSI za 869.500,- Kč

Diskuze (22)
Audi TT dostalo dva nové motory – nový benzinový základ 1,8 TFSI s pohonem předních kol, který stojí 870 tisíc Kč a turbodiesel 2,0 TDI quattro, který je s cenou 1,031 milionu Kč nejlevnějším TT s pohonem všech kol.

Nové motory rozšiřují nabídku TT ze čtyř na sedm různých verzí. Dosud byl na českém trhu základem a jediným modelem s pohonem předních kol přeplňovaný 2,0 TFSI (147 kW) s manuální převodovkou nebo dvouspojkovou S tronic. Stejný výběr převodovek byl u šestiválce 3,2 quattro (184 kW). Novinkou je 1,8 TFSI (118 kW) s pohonem předních kol a manuální převodovkou a 2,0 TDI quattro (125 kW) taktéž s manuální převodovkou. Menší čtyřválec je v západní Evropě k dispozici již déle než rok. Současně se dvěma novými motory se v české nabídce objevuje také nová varianta 2,0 TFSI quattro S tronic.

Sériová výbava obsahuje čtyři airbagy, ESP, automatickou klimatizaci, elektrické stahování předních oken, hliníkový dekor interiéru, sportovní kožený volant, sportovní sedadla, 17palcová kola a přední mlhovky. Šestiválec k tomu ještě přidává čalounění v kombinaci kůže Nappa/Alcantara a vyhřívání předních sedadel.

Z příplatkové výbavy jmenujme například možnost adaptivního podvozku Audi magnetic ride (35 tisíc Kč), zkrácenou řadicí páku manuální převodovky (5 tisíc Kč), exteriérový paket S line (40 tisíc Kč), karbonové doplňky S line (15 tisíc Kč), luxusní paket Audi exclusive (74 tisíc Kč, pro 3,2 quattro 45 tisíc Kč), xenonová světla Plus (25 tisíc Kč) nebo tempomat (8 tisíc Kč). Motor 2,0 TDI quattro je možné objednat i bez označení TDI.

Audi TT Coupé - ceny na českém trhu (srpen 2009)
Motor1,8 TFSI2,0 TFSI2,0 TFSI quattro3,2 quattro2,0 TDI quattro
Převodovka6M6M (S tronic)S tronic6M (S tronic)6M
Zdvihový objem [cm3]17981984198431891968
Válce/ventily4/44/44/46/44/4
Největší výkon [kW/min-1]118/-147/5100-6000147/5100-6000184/6300125/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]-280/1800-5000280/1800-5000320/2500-3000350/1750-2500
Max. rychlost [km/h]226240 (240)238250 (250)226
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,26,6 (6,4)6,25,9 (5,7)7,5
Komb. spotřeba [l/100 km]6,77,7 (7,7)7,710,3 (9,4)5,3
Cena [Kč]869.500,-959.200,--1.180.300,-1.031.200,-
Cena (S tronic) [Kč]-1.022.900,-1.094.900,-1.243.900,--

Diskuze (22)
Avatar - Mira328i
17. 8. 2009 15:09
..už to vidim..
..ulice ve městě plná lidí..audi tt..a v něm nagelovanec s rádiem na plný pecky, který přehlušuje jen traktorový zvuk tohoto ,,sportovního auta,,
1,2by do toho taky šla ne?ať je to úpornej ale ve městě dravej sporťák:-):-)..
Avatar - white label
17. 8. 2009 10:59
Re: TDi
Konečně, první řádek by prošel,...zbytek jsem už raději ani nečetl...
;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2009 10:43
Re: TDi
Dle mne a VĚTŠINY odborníků je 2.0 T(F)Si.. ;-)
PS: A do TT opravdu a FAKT "jednoznačně" :-)
PPS: Věta o "..současně nabízených motorizacích k tomuto modelu" mi příjde poněkud DOST "zbytečná" ;-)
Z hlediska VÝKONu, KULTIVOVANOSTi, POŘIZOVACÍch a PROVOZNích NÁKLADů, stejně jako z pohledu jízdní dynamiky a zatížení přední nápravy a vůbec VŠEHO je pro TT NEJlepší/NEJvhodnější MOTORizací právě 2.0 T(F)Si ... proto jsem použila slůvko "JEDNOZNAČNĚ" :-)
Avatar - white label
17. 8. 2009 10:38
Re: TDi
To už je lepší, ještě aspoň přidej jasně vymezující podmínky jako např.: ze současně nabízených motorizací k tomuto modelu...
Samozřejmě záleží také na hledisku a jeho osobní preferenci...
Každý má žebříček hodnot hledisek při nákupu auta sestaven jinak...
Takže je třeba hledisko výkonu, kultivovanosti, pořizovacích nákladů, provozních nákladů (spotřeba) atd.
Které hledisko chceš obecně (pro věechny) brát jako absolutně nejpodstatnější, nebo nejdůležitější?
Jen podle sebe, nebo "většiny", nebo podle většiny "odborníků"?
:-! ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2009 10:30
Re: TDI vs. TFSI
Ano, určitě se dá říci že "stačí", ale já se VŽDY (i u "obyč/levných" aut) snažím hledat "optimum" (to jsem asi "zbublá" z těch katalogů/přehledů které to dělají :-) ) a když už si někdo kupuje vůz jako je TT, tak by si MĚL (dle mne) koupit "ten pravý" motor, tady se to už opravdu VYPLATí (a přiznám že NEchápu/NEpochopím toho kdo SEM zvolí 2.0 TDi :no: 8-s
PS: A jak píše "zlysoused", já sice "teoreticky" raději V6, ale v tomto případě je myslím tím PRAVÝM tou SPRÁVNOU (jednoznačně) nejsprávnější volbou je 2.0 T(F)Si :yes: ;-)