Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW i3 můžete mít na operativní leasing za 12.099 Kč měsíčně

Jan Mička
Diskuze (20)
BMW rozšiřuje nabídku operativního leasingu pro soukromníky i podnikatele. Po modelech 1, 2 Active Tourer a 2 Gran Tourer si můžete bez akontace pořídit také elektromobil i3.

Financování formou operativního leasingu pro soukromé osoby má úspěch a zavádí jej čím dál více značek. V současné době se již nemusíte omezovat pouze na mainstreamové modely, ale můžete zamířit i do luxusního segmentu, aktuálně například k Audi (program Audi now) či BMW (OperativeAuto).

Audi do programu operativního leasingu pro soukromníky zapojilo modely A1 Sportback, A3 Sportback, A4 Allroad quattro, A5 Sportback a Q3. U BMW jste dosud mohli sáhnout po modelech 1 a 2 Active Tourer (včetně sedmimístné verze Gran), řada se však nyní rozšiřuje také o elektromobil i3. Ročně můžete ujet až 15.000 kilometrů a každý měsíc zaplatíte 9999 Kč bez DPH (12.099 Kč s DPH).

Součástí měsíční splátky jsou online služby Teleservices, zákonné pojištění a údržba BMW Service Inclusive. Ve voze máte díky integrované kartě SIM možnost připojení k internetu a sociálním sítím, jste tedy stále ve spojení s okolním světem.

Z dosud nabízených vozů BMW na operativní leasing pro soukromé osoby a podnikatele je i3 nejdražší. Model 1 vychází na 6999 Kč bez DPH měsíčně (8469 Kč s DPH), za BMW 2 Active Tourer zaplatíte 7199 Kč bez DPH (8711 Kč s DPH), a BMW 2 Gran Tourer je za fixní splátku 7555 Kč bez DPH (9142 Kč s DPH).

Jan Mička
Diskuze (20)
13. 7. 2015 10:36
i3 je technicky nejlepší elektromobil
současnosti - hlavně kvůli kompozitové karoserii. Vypadá perfektně. Jakmile se na něj začnou prodávat pneumatiky za nějakou rozumnou cenu, jdu do toho >:D
11. 7. 2015 20:51
Re: JISTĚ ALE KČEMU BY TO BYLO DOBRÝ KDYŽ TÉMĚŘ NIKAM NEDOJE
Pockej - ty dovezes jachtu do Recka Teslou? To je prace tak na dva tydny ne (to pri tazeni jachty nabijis tak po 100km...)?
Anebo jsem neco spatne pochopil?
Ps: sorry, omyl na me strane, uz jsem si to precet a vidim, ze zadnou Teslu nemas.
Takze jina otazka - jachta je na baterky?
Avatar - speedfred
11. 7. 2015 17:31
Pre mňa
je problém op. leasingu v počte km za rok.Tých 15tis mám ani nie za 2mesiace,no a keď si dáš vyšší počet km/rok tak splátky rastú celkom rapídne hore.
Avatar - romgator
11. 7. 2015 10:57
Re: op.... lizing
Řeknu svůj příklad. Když jsem si pořizoval svoje první auto (mimochodem Citroen C1 :-) ) tak jsem věděl kolik bude stát a kolik mám na něj peněz, včetně svých příjmů. Takže po koupi mě nic netrápilo, poněvadž jsem mohl začít spořit dál. Jenže pře všech těch půjčkách, které dnes lidé mají, ztrácejí přehled o svých financích a tak nakonec jsou na tom finančně hůře než já, který ví, co si může nebo nemůže dovolit. Jsem sice staromódní, ale neřeším díky tomu fin. problémy.
Pro rodinu je podle mne lepší, když zaplatí těch 400 litrů a může vesele spořit tak, jak jsou zvyklí. Samozřejmě oper. leasing neodsuzuji, protože právě pro podnikatele to má smysl. Budou ho využívat denně, auto si na sebe také díky tomu vydělá. Rodina, která jezdí někam autem jen o víkendech max. když jsou prázdniny op. leasing nevyužije, poněvadž platí i za dobu, kdy auto stojí v garáži. Přiznávám, ale že auto ztrácí hodnotu a proto vůz není dobrou investicí, tam má op. leasing výhodu. To si musí nakonec spočítat asi každý sám, zda-li se mu vlastnictví auta vyplatí neboť není povinností auto vlastnit. Je to zboží jako každé jiné.
11. 7. 2015 09:56
Re: op.... lizing
Žít pro auto? Co je to za ptákovinu. Auto je spotřební zboží, navíc při životnosti dnešních aut je operák fajn v tom, že máš auto v době, kdy by mělo trpět co nejméně problémy. To že ho nevlastním? No a co, jezdím v něm, slouží mi, případně mi zajišťuje odvoz do a ze zaměstnání, takže si na sebe svým způsobem i vydělává. (pokud si někdo pořídí auto na operák jen s tím, že si občas vyjede na výlet, tak to je celkem ptákovina)

Vlastnictví auta sebou nese všechny ty věci jako starost o servis a hlavně potom ty peripetie s prodejem...... Takhle si prostě včas vyberu další auto a jezdím další dva roky.
Pravda, v Česku se to zatím ještě rozjíždí, tak ceny nejsou v hladině, kam až můžou jít, ale za takové 2-3 roky by to mohlo vypadat o dost líp, až zde vznikne i nějaká konkurence.