Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Brno živě: Mazda nepřítomna, české ceny SUV CX-7 zveřejněny

Ondřej Láník
Diskuze (56)
Na brněnské automobilové přehlídce jsou k vidění téměř všechny automobilové značky, které mají na českém trhu zastoupení. Některé ale přece jen chybí. Mazda patří do druhé skupiny, ale novinky, které by bylo možno prezentovat, jsou přitom na obzoru.

Nemalou investici do výstavní expozice, pronájmů ploch a další veletržní propagace, vyměnily některé značky za jiné formy prezentace automobilů a samotné značky zákazníkům. Mazda se letošního autosalonu neúčastní, ale to neznamená, že by neměla v záloze novinky.

Příchod malé Mazdy2 je ještě asi příliš daleko na to, aby bylo možno zveřejnit ceny, ale u druhého nového modelu - SUV Mazda CX-7 - se tak již stalo. Na český trh se nové vozy sice dostanou až na podzim, ale již nyní je známo, kolik bude prodejce za evropskou verzi sportovně střiženého SUV žádat.

Ceny jediné motorizace začínají na 785.900,-Kč za základní výbavu Challenge. Její součástí jsou prvky jako 6 airbagů, stabilizační systém, alarm, 18“ kola z lehkých slitin s pneumatikami 235/60 R18, tempomat, kůží obšitý volant s ovládáním audiosystému, autorádio s CD a MP3 přehrávačem, automaticky regulovaná klimatizace nebo kompletní elektrická výbava.

Vyšší verze Revolution se prodává za 859.900,-Kč a navíc jsou ve standardní výbavě zahrnuta xenonová světla, zatmavená zadní boční okna a zadní okno, systém bezklíčového vstupu a startování, audio systém BOSE s 9 reproduktory, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí nebo kožené čalounění.

K dispozici je jediný motor, známý přeplňovaný čtyřválec 2,3 DISI (190 kW při 5500 ot./min, 380 Nm při 3000 ot./min), který dokáže ve spolupráci se šestistupňovou ručně řazenou převodovkou rozhýbat 1,7 t těžký automobil z 0 na 100 km/h za 8 s, nejvyšší rychlost činí 210 km/h a kombinovaná spotřeba doporučeného 98oktanového benzinu je dle výrobce 10,2 l/100 km.

Vnější rozměry Mazdy CX-7 jsou 4680 x 1870 x 1645 mm, rozvor měří 2750 mm. Základní objem zavazadlového prostoru měří 455 l.

Ondřej Láník
Diskuze (56)
8. 6. 2007 00:26
Re: DESIGN
ANO...muzes porovnavat vsechno se vsim...klidne Mazdu s Porsche nebo dvouplosnik s raketoplanem...ALE musis potom prijmout fakt, ze te (semtam) nekdo oznaci za ignoranta...napriklad ja...PROTOZE marketing Porsche a Mazdy je od sebe tak daleko jako Ja a Ty :-)...mimochodem, kteraze to znacka chybi na autosalonu v Brne? ...hmmm...sverazny marketing >:-[]
8. 6. 2007 00:15
Re: Imitace
tak uvodem ti oplatim predstaveni se :-) ...ja mam rad premiove znacky a vetsinou take dam na prvni dojem z designu :-)...no a ted zpet k CX-7...tenhle kousek uz jsem videl nekolikrat i ve skutecnosti a trvam na svem nazoru...nablyskane pozlatko, ktere se okouka behem par mesicu, navic s jedinym motorem...to neni krizenec...to je paskvil...zajimava je na nem akorat cena...pro blby, kteri chteji trumfnout souseda a jeho Octavii >:-[]
7. 6. 2007 21:07
Imitace
at si to Mazda prodava jak chce, komu chce a kde chce...pro mne je to poutove auticko...nablyskany smejd, ktery se okouka behem mesicu a ne let...2.3T sezere i travu kolem silnice s touhle stavbou karoserie a vahou...jasne slapnuti vedle, ale diky tomu mohli (museli) cenu stanovit tak nizko ;-) Idealni volba pro milovniky imitaci, kteri nemaji na Lexus RX (abychom zustali v Japonsku) a z BMW se jim klepou kolena >:-[] CX-7 je jednoduche a lacine auto v nejhorsim slova smyslu :no:
Avatar - donPedro
7. 6. 2007 18:33
Zum Zum CX-sedum
Tož nevím, tento mazdí krasavec je k vidění v mazdích šourůmech už nějakej ten pátek (abych to upřesnil, od časného jara LP2007) a semotamo je k vidění i na cestách (s místníma eSPéZetkama), alespoň tedy tu u nás na dálném severovýchodě naší milé malé zemičky (a Švýcarsko to teda není). Měl jsem možnost si ho prolézti a očuchati, i k plastům jsem si v nestřeženém okamžiku líznul. A je to tedy vážně kabrňák, rozuměj hezké auto uvnitř i navenek. Len ta nafta jim tam chýbá, len ta nafta. Design je vpravě fajovej = přidrzlý svalnatý elegán s lehce poťouchlým předním i zadním kukučem. Čili za tohle auto má Mazda ode mne 7x :yes: Tož tak.
7. 6. 2007 17:47
Re: Chrestys is dead
Co má TIGI zde společného s CX-7? ;-\ TIGIho přece nekupují nějací toužiči. To je mainstreamové auto, které si koupí ten kdo hu bude chtít. Nějak se ti popletly sny a touhy s realitou...