Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cadillac ATS přijde do Evropy s dvoulitrovým turbem

Diskuze (8)
Na autosalonu v Ženevě se poprvé na evropské půdě předvede nový Cadillac ATS.

Cadillac ATS je novým sedanem střední třídy. Americká automobilka s ním chce zapomenout na neúspěšné BLS (modifikovaný Saab 9-3) a přináší novou koncepci. Dle tradic prémiového segmentu s pohonem zadních kol.

Pro Evropu byl zatím potvrzen jediný motor – čtyřválec 2,0 Turbo. Cadillac s ním ale míří vysoko, přeplňovaný dvoulitr totiž ze sebe vydá až 201 kW a 350 Nm. To překonává všechny evropské čtyřválce ve střední třídě.

Na výběr bude šestistupňová manuální nebo automatická převodovka. Volitelný bude také pohon všech kol.

Zbývající dva motory – čtyřválec 2,5 l (147 kW, 255 Nm) a šestiválec 3,6 l (234 kW, 362 Nm) – pro Evropu potvrzeny nebyly. Automobilka se zatím nechystá ani k nasazení turbodieselu. V Evropě chce Cadillac alespoň v daný okamžik působit jako alternativní značka pro specificky zaměřené zákazníky.

Těm chce nabídnout kvalitní jízdní vlastnosti, dané nízkou hmotností (konkrétní hodnota zatím neudána), rozložením hmoty mezi nápravy 50:50 a podvozkem, který se ladil na Nürburgringu.

Diskuze (8)
22. 2. 2012 20:24
Re: hmotnost
Něco ti ouřadové v Bruselu dělat musej, ne? Hláška z básníků přece zní, dej blbci funkci a vymyslí lejstro.....a když si vezmeš, že administrativa EU spolyká cca pětinu státního rozpočtu ČR (8,7 mld EUR), tedy o dost víc, než má více jak polovina členských zemí státní rozpočet celý, tak se nedivme, že vydávají záplavu nesmyslných norem a ještě norem natolik zvrácených, že třeba hybrid v Evropě má podle euronormy spotřebu 2,3 l na sto a tentýž hybrid v Americe více jak dvojnásobek - což je v zásadě realita. I z tohodle údaje, který bylo možné chytit v Autosalonu při testu Oplu Ampera je vidět, k čemu ta byrokracie asi je.....
Avatar - Balkan
22. 2. 2012 12:55
Re: hmotnost
Čo sa týka hmotnosti- tu je článok- [odkaz]

vraj ma byť ATS ľahší ako BMW 3
Barichello- súhlasim s tebou- mám ten najneekonomickejší motor aký môžem mať. 4,6 V8- ale vieš čo je zaujímavé? Cez leto som išiel taku kombináciu mimo mesto+cez dediny a to tak že som sa ponáhala,0(na rovinkách aj 170kmh, v dedine 50kmh). Ja som mal 12,0/100km. Nič moc že? Týpek na Octavii 1,6 s manuálom bol o pol hodinu pomalší na úeku 60km- a mal...13,6l/100km... >:D súhalsim že je to blbosť ale proste je to teraz moderne a išly do toho aj v GM

Avatar - Barrichello
22. 2. 2012 09:21
Re: hmotnost
Ale jo, ono jde vyrazit 300-400 HP i ze 4válce, otázkou je za jakou cenu (životnost) a to že papírový hodnoty spotřeby budou realitě odpovídat velmi stěží....

Tzn. udávaných 8 litrů v průměru u takový káry je v reálu 10 a za to moderní 3,6 V6 jezdí taky a má i stejnej výkon. Tak proč 4válec...
Avatar - Balkan
21. 2. 2012 20:43
Re: hmotnost
Barrichello- ja tak ako ty sa nestotoznujem s downsizingom prilis(ja mam Seville s 4,6 V8) ;-) ale...ten 4valec bude mat 270koni...co je u nich predpoklad na 0-60(teda na 96kmh) niekde na urovni 6 sekund. A chlapci...to je aj u BMW skor ohromujuce cislo ako normal. Takze je 4valec...ale megavykonny. A inak- ano moderne auta sa prepchavaju nejakymi bezpecnostnymi zalezitostami...a tak- preto su z generacie na gen. tazsie.
@xpaja- neviem- co viem ze podla US udajov ma to byt v +- par kg na urovni BMW 3(aj ked nova 3ja je na urovni velkosti 5ty spred 2ch generacii!!!!!) a v porovnani s 328i(tiez 2,0turbo) ma mat trocha navrch..no uvidime..mne sa v kazdom pripade zacina ATS pozdavat...(aj ked ma budete vsetci US fanatici preklinat)- rozmyslam nad nim ako nad zamenou za moj 2000 Seville STS
21. 2. 2012 19:30
Re: hmotnost
...je docela smutné mít evropskou normu i na hmotnost auta :-!