Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cadillac XTS: Nové fotografie a podrobnosti o vlajkové lodi GM

David Bureš
Diskuze (12)
Cadillac XTS se postaví nad model CTS, nahradit má hned dva modely – DTS a STS.

Na americkém trhu se již v blízké době začne prodávat nová vlajková loď Cadillacu, model XTS. Zájem o vůz má zvýšit nová série jeho fotografií. První cena Cadillacu XTS bude ve Spojených státech činit 44.995 dolarů (cca 891 tisíc korun) včetně poplatku za přepravu vozu.

V nabídce budou čtyři stupně výbavy – Standard, Luxury, Premium a Platinum.

Ke všem vozům bude dodáván iPad. Ten zákazníky naučí obsluhovat palubní systém CUE (Cadillac User Experience), který se může spárovat až s deseti zařízeními, jakými jsou mobilní telefony, flash disky, SD karty nebo MP3 přehrávače.

V základní výbavě budou rovněž adaptivní tlumiče Magnetic Ride Control, bezklíčový vstup, sedm airbagů, dvouzónová automatická klimatizace, tempomat, natáčecí světlomety, zadní parkovací senzory nebo hudební aparatura Bose s osmi reproduktory.

Luxury přidává přední parkovací senzory, vyhřívaná a ventilovaná přední sedadla, osvětlené kliky dveří, vyhřívaný volant, zadní parkovací kameru nebo dešťový senzor.

Premium navíc disponuje třízónovou automatickou klimatizací, barevným head-up displejem, aparaturou Bose se 14 reproduktory či balíčkem bezpečnostních systémů Driver Awareness zahrnujícím varování před čelním nárazem, upozornění na vozy ve slepém úhlu nebo varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu. Součástí tohoto paketu je i vibrující sedadlo řidiče upozorňující na případné nebezpečí – vyjetí z jízdního pruhu či možnost nárazu do překážky během parkování.

Vrcholem je Platinum s elektronickým samosvorným diferenciálem, panoramatickou střechou nebo koženým čalouněním.

XTS bude poháněno 3,6litrovým vidlicovým šestiválcem, známým už z Cadillacu CTS a SRX. V případě vlajkové lodi bude naladěn na výkon 224 kW a točivý moment 355 Nm, což představuje střed mezi vyráběnými verzemi šestiválce.

Převodovka bude automatická šestistupňová Hydra-Matic 6T70. V prodeji bude verze jak s poháněnými předními, tak všemi koly. Druhá varianta použije mezinápravovou spojku Haldex čtvrté generace.

Cadillac XTS byl oficiálně představen na loňském autosalonu v Los Angeles. Jeho výroba probíhá v kanadské továrně Oshawa, Ontario.

David Bureš
Diskuze (12)
Avatar - PeterLuk
6. 9. 2012 21:13
Re: EU vs. US
Čoskoro budú u nás dvojvalce, takže čuš! >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
23. 5. 2012 19:51
?
Tohle je pýcha amerického automobilového průmyslu? A proč to má tedy zadní převis dlouhý jak OI, proč to zezadu vypadá jako nepovedený kříženec poslední Primery a Thesisu a proč nenabízí V8? 8-s
Avatar - Ham.
23. 5. 2012 17:53
EU vs. US
Tak nakonec ta naše neschopná EU jede dál ve vyšší střední a luxusní třídě na osmi a dvanáctihrncích a kluci americký se budou muset hrkat jen na průměrných šestihrncích.
To jsou ale paradoxy. >:-[]
Avatar - Barrichello
23. 5. 2012 16:49
Re: V8
V8 je V8, o tom žádná.
23. 5. 2012 15:41
Re: V8
Jeste bych dodal, ze naprosto neodmyslitelny parametr u V8 je zvuk a prubeh vykonu a momentu. Ne, ze by V6 nebyl dost dobry, ale mit 2 valce navic a nebo je nemit... to uz sou 4 valce;-)