Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ceník nové Škody Fabia začíná částkou 249.900,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (343)
Týdeník Svět motorů včera zveřejnil první ceny nové generace Škody Fabia. Základní verze se vejde do čtvrtmilionu.

Podle ověřených informací Světa motorů se nová Fabia začne na českém trhu prodávat v polovině března. Objednávky stávající Fabie zadávané do výroby skončí každým dnem. V tuto chvíli si již jistě neobjednáte nejsilnější zážehovou motorizaci 2,0 (85 kW) nebo Fabii RS. I nadále lze vybírat ze skladových vozů a pokračují také karosářské verze sedan a kombi.

Populární motoristický týdeník v aktuálním vydání píše, že cena základní verze nové Fabie by měla s nejslabším motorem 1,2 HTP (44 kW) činit 249.900,-Kč. Verze Classic, která má v evropské specifikaci ve výbavě ABS, EBD, čtyři airbagy, posilovač řízení, černou přístrojovou desku Onyx/Onyx, ale jen zadní nedělená sklopná sedadla a dvě otevřené schránky v přístrojové desce před spolujezdcem, příjde na 265.900,-Kč.

Evropské specifikace výbavy byly zveřejněny na mezinárodní prezentaci nové Škody Fabia v portugalském Algarve a jejich konkrétní přehled naleznete pod tímto odkazem

Dražší výbava Ambiente příjde se základním čtyřválcem na 279.900,-Kč a ve specifikaci pro země EU (z nichž budou definitivní, dosud nezveřejněné české specifikace vycházet) má navíc palubní počítač, centrální zamykání, přípravu pro rádio (odnímatelná střešní anténa, kabeláž + 4 reproduktory vpředu), elektrické ovládání oken vpředu, ocelová kola 6,0J x 14", uzavřené odkládací schránky v přístrojové desce u spolujezdce, vnější kliky a vnější zpětná zrcátka lakovaná v barvě vozu, chromovaný rámeček masky chladiče, obložení sloupků v lesklém provedení. V interiéru je u Ambiente přístrojová deska Onyx/Silver nebo Onyx/Onyx z měkčeného plastu, hlavice řadicí páky, rámeček řadicí páky, vnitřní kliky dveří, dveřní madla, rámečky přívodu vzduchu do interiéru a pojistné tlačítko ruční brzdy ve stříbrném provedení. Od úrovně Ambiente výše lze objednávat řadu prvků příplatkové výbavy, které pro Classic nejsou dostupné. Patří sem i bíle lakovaná střecha.

V anketě, která stanovila odhad ceny na základě hlasování čtenářů Auto.cz se ukázalo, že nové generaci Fabie čtenáři věří. Odhad ceny základní verze přestřelil definitivní částku o desítky tisíc korun. Nejvíce z 2200 hlasujících, konkrétně 38,8 % čtenářů, věřilo, že nová Fabia bude mít základní cenu na úrovni 289.900,-Kč.

Ondřej Láník
Diskuze (343)
19. 4. 2007 10:56
Re: anketa?
Zkuste tenhle odkaz: ws.skoda-auto.com/download/cze/pricelist… V základu 4 pytle, servo, ve 2 osách stavitelný volant, ABS, centrál bez dálky a tónovaná skla. Takže nějaká bezpečnost tam bude (a to i včetně aktivního bezpečnostního prvku - HTP - motor, který zase tak moc nejede) ;-)
19. 4. 2007 10:03
Re: GTI = PAKO !!! - CITUJI -
Tuhle repliku dnes 9:54 jsem psal já.
Avatar - Emel
6. 3. 2007 15:16
Dobrá koupě
Příjemné překvapení, cena pod 250k je super. Do města se vystačí i s 1.2, nabídka motorů se snad ještě rozroste i pro dálniční použití. Škodovka se pak vždycky dobře prodá jako ojetá, ceny ojetých Fábií jsou nehorázné ;-). Pokud bude combi za přijatelný příplatek, máme tu nového favorita pro běžné rodinné auto - podívejte se na prodeje (dražší) Fabie I a máte jasno, že nové auto za méně peněz bude hit.
3. 3. 2007 19:41
hruza a des
ja nekdy uvazuji, jestli se designeri od skodovky pred praci vzdy nejak slijou. Ty auta vzdycky(az na octavii)vypadaji, jako by jim mel co nevidet upadnout predek. Proste to neni vubec pekne. Rizeni nebudu hodnotit, protoze jsem to neridil, ale podle designu....tak komu se to libi, tak si to koupi. Ale ten clovek musi byt pekny prase.
2. 3. 2007 07:12
Re: ZÁSADNÍ OTÁZKA
V porovnani s inymi v zaklade nema Fabia vpodstate ziadnu vybavu. Zmienene auta maju aspon dekel na schranke pred spolujazdcom. Sedem rokov stary podvozok je sedem rokov stary podvozok. Aj ked bol v dobe svojho uvedenia sebelepsi.Nerozumiem tomu, preco ma byt v novom aute nejaky kompromis, stara technika s tvrdenim, ze to staci, to je spiatocnictvo, stagnacia, uspokojenie sa so stavom aky je. Priestorovo sa tie auta zrovnavat daju. Predpokladam, ze na dlzku aj vysku je Fabia vpohode. Problem bude so sirkou. Prednu cast ma Fabka viac-menej zhodnu s Roomsterom, ktory mam prelezeny dokladne. A na sirku je to mizeria, a to nie som nijak zvlast ramenaty chlap. Najvacsi problem je vo velkej medzere medzi prednymi sedadlami, ramena vodica a spolujazdca su mozno trochu dalej ako v starej Fabii, ale clovek je uase viac nalepeny na dvere a ja som mal v Roomsteri neustaly problem s lavym laktom. Proste ho nebolo kam dat, mal som chut odtlacit dvere este aspon 2-3 cm dalej aby mi nezavadzali. Ale ked chces cisla, tak prosim - vnutorna sirka v oblasti ramien vpredu: Fabia2-1370 mm, GrandePunto-1450 mm, Clio-1400 mm, Rio-1400 mm, C3-1400 mm, Fiesta-1390 mm. HTP nie je mozno najhorsi motor, ale pre tak tazke auto ako je Fabia je proste slaby. A nekultivovany chod trojvalca a jeho nervozita pri volnobehu tiez zavazia. Ale co mna ladi proti tejto Fabii je fakt, ze sice zakladna cena je nizka, ale ak si ju chcem dovybavit do nejakej slusnej urovne, tak cena atakuje rovnako vybavenu Kiu cee´d, co uz je o triedu vacsie auto. Toz tak.