Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Changan Automobile popřela zájem o Volvo

Dan Vořechovský
Diskuze (67)
O Volvo má zájem několik čínských investorů, avšak automobilka Changan Auto mezi nimi není. Čínský producent automobilů však hodlá vstoupit na vyspělé automobilové trhy a tak možnosti pro akvizice sleduje.

Čtvrtá největší čínská automobilka Chongqing Changan Auto popřela informace o zájmu o švédskou automobilku Volvo Cars, které se objevily v čínském tisku. Podle čínských novinářů si měla uvedená čínská automobilka najmout právní firmu, která jí měla pomoci naplánovat nákup švédské dcery koncernu Ford.

Číňané vydali prohlášení, ve kterém nejen popírají zájem o Volvo, ale také oznamují, že minimálně v horizontu následujících třech měsíců neplánují nákup žádné zahraniční automobilky. Podle automobilky jsou informace čínského tisku nepodložené.

Na šanghajském autosalonu, který skončil 28. dubna, přitom šéf automobilky Xu Liuping přítomným novinářům sdělil, že automobilka sleduje možnosti pro akvizice v zahraničí, protože se připravuje na vstup na evropský a severoamerický trh. Na dotaz na zájem o Volvo však Xu odmítl odpovědět.

Dan Vořechovský
Diskuze (67)
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2009 15:11
Re: Milý Pierro!
To se SHODNEMe se ...
PS: Lagonda bude do budoucna asi typem vozu pro "ruské" zbohatlíky apod. do evropy se mi moc NEzdá/NEhodí ... ;-\
PPS: Zato One 77 ano - TEN se mi "líbí" :-)
Avatar - Pierro
11. 5. 2009 15:06
Re: Milý Falco!
Lagonda, tedy alespoň ta studie nesoucí slavné jméno je přímo odporná. Něco tak oškliého na kolech jsem v poslední době snad ani neviděl. naopak Rapide vypadá skvostně. ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2009 11:34
Re: Milý Falco!
NEtřeba "opakovat" - možná si spíše PŘEČTĚ to, co jsem napsala ("... Ford se POCTIVĚ snažil ...") ;-)
Bohužel investice se mu ne a Ne a NEvracely a to co "vložil" se mu NEdařilo "zůčtovat" - "osud" MILUJE černý humor, takže "chvilku" po prodeji se prodeje (jak ASTONu, tak JAGUARu) začaly docela zajímavě "zvedat"..
U Volvo to vidím "problematičtěji", tam období VELKÝCH investic MUSí teprve přijít (aby mohlo být "reálným" soupeřem vozům "prémiové" třídy ... no ještě o DOST hůř je na tom ale Saab - tam dle mne už NEpomůže ani umělé dýchání - pacient "žije" - je "uměle udržován při životě" již jen za pomoci "přístrojů"..)
PS: TAKový "fanda" do ASTONů a NEmáte žádný model jako "auto snů"? :-)
PPS: CO říkáte na Rapid a co na Lagonda (ta MNE trochu ZKLAMALA - já bych LAGONDA možná pojmenovala ten "One 77")
Pěkný den ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2009 11:25
Re: Milý Navtech(u) a white label(e)!
NE"kličkujete" trochu MOC? :-)
Tenhle "systém" funguje ve VŠECH oborech a možná NE "bez chybičky", nicméně PROČ "bráníte" ten NEJvětší známý "extrém" či "výchylku od normálu" - to by mne ZAJÍMALO (dle mého rozoumku to může "vyhovovat" JEN a POUZE kupujícím a také zaměstnancům firmy - pro VŠECHNY ostatní je to "ekonomická pitomost") ...
... a mé ekonomické znalosti/vzdělání se proti tomu "bouří" úplně STEJNĚ jako proti Abwrackprämie (které je ostatně již NYNí v Deutschland KRITIZOVANO - dle mne ZCELA oprávněně..)
PS: A jen tak "mimochodem" - když "úplnou náhodou" původní propočet na minimální prodeje NEvyjde, NEní problém cenu dále "upravit" - což se stalo i u Veyron, jen jim bylo asi "hloupé" původně ohlašovanou cenu (a navíc u vozů kde již byla zaplacena záloha - tak jako třeba u Bristol ;-) - to je docela NE"vhodné" POTÉ dál měnit/navyšovat cenu) ZVÝŠiT o nějakých 50% (což by bylo třeba).
Howgh :-)
Avatar - Falco
11. 5. 2009 06:03
Re: Na to se dá říct...
Ale no tak! Právě Ford významně investoval do nových výrobních technologii a vrátil AM zpátky mezi ziskové firmy. Chtělo by si to zopáknout historii.