Dacia Logan: facelift úspěšného sedanu
Dacia Logan sice nepřevzala přední část svého mladšího sourozence, ale prodělala facelift, po němž je výraz tohoto sedanu někde na půl cesty mezi původním provedením a novým hatchbackem. Na přídi jsou použity zcela nové hlavní světlomety, nárazník a maska chladiče s větším znakem automobilky. Na zádi je nový nárazník, přepracované zadní světlomety a nové víko zavazadlového prostoru.
V interiéru je nová palubní deska a výplně dveří. Nové jsou také materiály použité na výplně dveří, palubní desku i čalounění interiéru. Modernizaci prodělal i podvozek a pro zvýšení stability vozu byl vpředu i vzadu rozšířen rozchod kol o 7 mm.
Beze změn je nabídka pohonných jednotek a Dacia Logan je nabízena s trojicí zážehových čtyřválců a jedním turbodieselem. Základní jednotku mezi benzinovými motory představuje agregát o objemu 1,4 l s výkonem 55 kW (75 k). Další zážehovou jednotkou je motor 1,6 MPI s výkonem 64 kW (90 k) a na vrcholu nabídky benzinových agregátů je motor 1,6 16V s výkonem 77 kW (105 k). Turbodiesely zastupuje motor 1,5 dCi s výkonem 50 kW (70 k) nebo 62 kW (85 k).
Doporučujeme |
Test: Dacia Logan 1.6 16V - Malý velký vrchol |
Dacia Logan 1.5 dCi - levný a úsporný |
Dacia Logan 1,6 MPI - Dospívání, aneb sladkých 16 |
Dacia Logan 1,4 - král mezi nejlevnějšími |