Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dálnice D3: U Tábora znova začnou opravy, silničáři našli závady

Jan Mička
Diskuze (56)
Pouhý rok vydržel úsek dálnice D3 u Tábora bez závad. Silničáři upozornili na sesouvající se svahy a prosakující vodu.

Nový úsek dálnice D3 mezi Veselím nad Lužnicí a Táborem byl otevřen teprve loni v létě a pouhý rok na to se na něm objevily první závady. Podle informací serveru iDnes.cz se na část silnice sesouvají svahy a do mostu přes Koberný rybník prosakuje voda.

Druhý problém v teplých měsících až tak nevadí, situace se však může razantně změnit v zimním období. V konstrukci mostu se totiž tvoří vzduchové kapsy, které se zalévají vodou, a ta velmi rychle zamrzá. Námraza se poté objevuje také na vozovce, což představuje velké riziko pro samotné řidiče. Podle zpravodajského serveru by měla být v úseku snížena maximální rychlost.

Stavební práce zde probíhají již od roku 2008, přičemž stát dosud od zhotovitele úsek do své správy nepřevzal. Podle ministra dopravy Antonína Prachaře se tak v nejbližší době ani nestane.

Ředitelství silnice a dálnic má o viníkovi jasno – je jím společenství firem Strabag, Eurovia, Metrostav a Inžinierské stavby Košice, které by se měly postarat o nápravu nevyhovujícího úseku. Prozatím však nebyl zveřejněn ani předběžný termín, kdy by se mohly dát opravné práce do pohybu, natož kolik bude rekonstrukce úseku stát.

Jan Mička
Diskuze (56)
Avatar - praděda7
27. 10. 2014 20:14
Re: pomohlo by prevedeni dalnic do soukromych rukou
Bodejť by se hrnuli, kamarád fajka....vyschly by jim koryta! :-!
Avatar - chlapecx
27. 10. 2014 18:54
Re: pomohlo by prevedeni dalnic do soukromych rukou
jajaja, ale zatím jssem si nevšiml, že by se soudruzi nějak hrnuli do PPP projektů, který jsou jakýmsi prvním vánkem toho, nad čím onanuejte 8-s >:-[] ;-\ :'-(
12. 9. 2014 08:56
Re: Stejně to dopadne
Kde že se to stavějí ty cyklostezky? V okruhu 50km od nás není ani jedna a naopak cyklista je neustále vytlačován. Jezdím do práce na kole a snažím se jezdit mimo silnice. Polní cesty se zrušily, zbývá mi tu jedna asfalto-panelka, která dle projektu obchvatu Prahy skončí také. Jediné, co zavádějí je cyklopruh na silnici, kam se odváží jen ten největší zoufalec, nebo jsou cyklotrasy vedeny samozřejmě po silnici, takže pomalu začínám přesedlávat do auta, protože už na to nemám nervy. Ale ani tam si nepomůžu. Všude se instalují různé špunty, takže zácpy jsou čím dál větší. Kde se dříve projelo v pohodě, tak nainstalovali retardéry, takže tam auta zpomalují a vznikají kolony. Jinde přibyly desítky semaforů pro chodce, takže tam vzniká špunt rovněž (rád chodce na přechodu pustím, tak k čemu semafor?) a jinde zase nesmyslné kruháče, kde se nehodí, ale tam, kde by se hodil, je z mne neznámého důvodu nikdo neudělá. U škol jsou samozřejmě dva retardéry, semafor u přechodu a stojí tam dva policajti, kteří se tam jen vybavují. Ať zruší retardér, semafor a policajt ať tam aktivně řídí přecházení. Jezdil bych vlakem, ale to se na nádraží musím dostat 5km autem, ale nemám tam kde zaparkovat, autobus tam nejede. Jezdí i přímý autobus, který ale jede tou nejhorší cestou, takže stojí v několika zácpách a je v podstatě nepoužitelný, nehledě na intervaly. A to nepočítám cenu za autobus, protože benzín mne vyjde levněji. Vrátím se k cyklostezkám - u nás se nastavějí cyklostezky, ale v lese jsou cyklotrasy, kam samořejmě jezdí i lesáci a za pár let je z toho stejně tankodrom, občas kolem frekventované silnice postaví chodník a daj tam značku i pro cyklisty. Nevím u nás o jediné cyklostezce, kde by chodci byli upozaděni, většinou je to naopak. Tady to jde všechno do * a ti nahoře se jen pakujou.
Avatar - Hammunasakra
5. 8. 2014 13:01
Re: Dálnice
To nejen na francouzskejch, ale za to že u nás je většinou špína a bordel si můžeme sami. Ale jo, v odpočívadlech je často větší rozdíl než v povrchu dálnice :-)
5. 8. 2014 12:29
Re: Dálnice
S těmi studiemi, hodně z nich je dost tendenčních a někomu na "objednávku".
Chápu tvůj vztek jako uživatele, ale víš co stojí pozemky kolem prahy, pro stavbu dálnice se často vykupuje pas široký klidně přes 100 m, při budování téměř v intravilánu se stavba musí vypořádat s přeložkami různých stávajících inženýrských sítí a v kontextu toho všeho to vlastně až tak drahé nebylo, ale to se před veřejností obhajuje těžko.