Fiat Professional: nové logo pro užitkové vozy
Divize užitkových vozů automobilky Fiat má nové logo. Užitkové Fiaty budou nyní označeny logem „Fiat Professional“.
Nové logo je dílem renomované agentury RobilantAssociati, která se zabývá strategickým designem. Vzhled loga firmy Fiat je doplněn červeným slovem „Professional“, které kontrastuje s šedým pozadím ve stříbrném rámečku.
Podle tiskové zprávy je záměrem zavedení značky „Fiat Professional“ zmodernizovat služby spojené s nabídkou, prodejem a servisem užitkových vozů. Toto vše chce automobilka zahalit pod společné logo. Fiat si je vědom svého postavení v tomto segmentu a cítí potřebu zkvalitnit zákaznický servis. Jen v Evropě má přes 1 400 dealerů prodávající automobily značky Fiat. 700 z nich je zaměřeno výhradně na prodej nových i ojetých užitkových vozidel této značky a jejich servis.