Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford: Manuální převodovka pro 2,0 EcoBoost (149 kW, 176 kW)

Diskuze (7)
Zájemci o silný benzinový Ford už nebudou odkázáni jen na dvouspojkovou převodovku.

Nejčastější kritika motoru Ford 2,0 EcoBoost směřovala na převodovku, resp. nemožnost volby manuální převodovky. Ať už ve verzi se 149 nebo 176 kW, majitel se musel spokojit s jedinou dodávanou – šestistupňovou dvouspojkovou, kterou Ford označuje Powershift.

K vítanému rozšíření nabídky dojde s platností od 16. Srpna 2011: k Powershiftu přibude alternativa v podobě šestistupňového manuálu. Novinka se týká všech tří modelů, které používají zmíněný motor – tedy Mondea, S-Maxe a Galaxy.

Toto je hlavní změna nového modelového roku, který nabíhá do výroby právě na konci léta. U dieselového Mondea byly optimalizovány emise CO2, po snížení o 3 gramy vykazuje motor 2,0 TDCi ve verzích se 103 a 120 kW 149 g/km.

Ford se navíc chystá upravit středovou konzolu v MPV Galaxy a S-Max.

Diskuze (7)
10. 8. 2011 10:09
Správně
krasavec! Exteriérem jako by z oka vypadnul tomu mémo...:)
Je dobře, že dali do nabídky i manuál, osloví tím víc zákazníku.
10. 8. 2011 08:22
Re: Hurá....nebo ne? :D
Jedinou výhodou 6tiválce je jeho sametový zvuk....to brumlání...ten běh...a poté zvuk při zrychlování. Bohužel když nás někdo svazuje emisemi a spotřebou...tak pak už vyhrává Ecoboost. Ten pro změnu nejde slyšet "vůbec" ..to je tak asi jediné mínus :-) ale výkon, přuznost..lehkost vytáčení...spotřeba...náklady na výrobu (podívejte za kolik si dneska koupíte 240koní v EB a kolik stál 6tiválec) toť vše hraje pro novinku.

Btw. jezdil jsem v Mondeu jak 6tiválce , tak 5tivalce (ten ještě máme doma) tak ted ecoboostem...tak snad s dovolením nějaké srovnání mám.
10. 8. 2011 08:19
Re: Hurá....nebo ne? :D
Ale klíííd :-) nebavíme se o autě na víknedy..nebo pro zábavu...ale s tím, že ročně najezdíš 50-60 tis km. A tam už se bohužel pohodlí počítá...zejména v kolonách...pohyb po městě atd.....pokud jezdíš jen jendou za čas nebo kousek do práce z práce tak to nepochopíš. Navíc dnešní automaty jsou jinnde. Pokud chceš řadit ..máš možnost....pokud pořád něco vyřizuješ přes telefon a nechceš se řazením zaobírat...tak jedeš na automat....btw..dnešní automaty řadí rychleji než člověk manuálně...atd....proč jinak by se dávali do supersportů že :-)
10. 8. 2011 00:28
Re: Hurá....nebo ne? :D
Technicky je nový čtyřválec EcoBoost daleko lepší motor než staré šestiválce. Čtyřválec EcoBoost bude v novém RS a už se seriovým výkonem 350-60 koní. ;-)
9. 8. 2011 22:37
Re: Hurá....nebo ne? :D
Já jsem za možnost manuálu moc rád, ale za co nejsem je zrušení úžasného šestiválce. Máme ho doma, takže vím o čem mluvím. Aktuální Mondeo ke mně tedy nepůjde... I když má "nové" Mondeo o 10kW víc, čtyřválec už nikdy... Takže to bude důvod ke změně značky... bohužel pro Ford... ;-\
Jen můj pohled na věc, nic víc, nic míň...